|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten You and me forever,
Until the day we die
I promise that I'll never
Will cheat on you, or lie
Cause I love you baby
I really love you so..
If I must describe my love
It would be like a rainbow
So glorious and beautiful
And you don't see the beginning or the end
Cause baby my love for you will always stay
Because you're not only my lover..
You're my best friend |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lief Laantje,
Ik zit hier nu even op een bankje, naast me staat een mooie kerstboom, helemaal versierd. Ik zit hier nu alleen, want Nilis is er nu even niet. Ik kijk naar de sterren en ik denk aan hem, wat zou die nu aan het doen zijn. Ach ik ga zo wel slapen, ben heel erg moe dan kom ik hem vast weer tegen..  Weltrusten allemaal
XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lief laantje,
Elke minuut, elk uur van de dag,
Denk ik aan haar mooie lach.
Zij is mijn ster van goud,
Waar ik zielsveel van houd.
Zij is degene voor wie ik leef,
En aan wie ik mijn liefde geef.
Ik kan niet meer zonder haar,
En al klinkt het allemaal raar.
Ik geef het eindelijk toe,
Laura I love you. |
Anonymous Undefined 65739 berichten gister precies 5 weken een relatie met me schat laura.
hoop dat er velen weken, maanden, jaren komen |
sorry nilis en laura was niet de bedoeling , vind het echt gaaf voor jullie. hoop dat je net zo veel geluk voel als ik op dit moment met mijn mannetje..
en geniet samen op het bankje in het verliefde laantje. zal stiekum naar jullie kijken en zwaaien als ik langs loop
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve laantje,
Ik kom nog eens ff kijken ,zie dat nilis en laura elkaar gevonden hebben,super hoor!Wens jullie veel geluk toe en geniet ervan.
Brr wat is het koud hier,mag hier wel een kacheltje staan.
Gelukkig heb ik een thermos thee bij om me te verwarmen.
Wel lekker rustig hier,heerlijk om ff tot rust te komen.
De feestdagen komen eraan en dan is het druk op het werk,zie er erg tegenop.Voor mij mocht het al 1januari zijn wegens de drukke op het werk,pff al die zeurende klanten.
Was een zwaar jaar voor me maar ben nu eindelijk terug gelukkig.Ik merk wel dat ik veel geleerd heb het afgelopen jaar en veel rustiger geworden ben.Ik maak me niet meer druk en zeg makkelijker wat ik denk, te nemen of te laten!Heb teveel gezwegen in het verleden en dat doe ik niet meer.
Zo ik ga maar weer maar wens iedereen prettige feestdagen en veel geluk in 2008!
Brr me handen zijn bevroren,vlug naar huis toe en me kacheltje opzetten.
doei lieve laantje tot me volgende bezoek. |
lief laantje
brrrrrrrrrrr wat is het koud, ik zie de rijp op de takken en blaadjes van de bomen, tis een mooi gezicht.
hey er brand licht in het prieeltje wie zal dar zijn?? ik ga even kijken en loop stevig door.
hey shir en baby wat doen julie hier al zo vroeg ??
zal ik een bakkie koffie zetten ik heb een kerststol gekocht bij de bakker willen jullie ook een stukje ??
ik ebn vandaag nog even vrij om de latste kerstboodschappen binnen te halen, de rest van de week ben ik erg weinig thuis, ach het geeft niets tis een gezellige drukte in de winkel.
ik ben weer een beetje warm ga snel naar huis, doei laantje |
hoi laantje
tis weer tijdje terug dat ik hier gezeten heb.
heb een hele leuke tijd met marcel gehad. maar bleek toch niet de ridder op het witte paard te zijn voor mij. was een lieve man zeker weten. maar niet geschikt voor mij. heel lang na zitten denken en besloten om alleen verder te gaan.
en dan pats boem in eens zo maar uit het niets. ( helaas dit keer weer zonder wit paard). is daar iemand die me leven op ze kop zet .
zo leven is zo leuk momenteel. weet me er ff geen raad mee.
dus als ik ff maf doe weet je waar het door komt.
dacht dat die dingen alleen in het voorjaar zo waren maar zo te zien hebben er hier daar meer last van  nou laan ik ga weer verder spreek je snel weer kusss van mij
en wat zie je er weer schitterend uit in je kerstgewaad
liefs mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lief laantje,
Het is hier weer bitter koud,
Zonder de persoon waar ik van houd.
Mijn gedachten aan haar warmen me op.
Van mijn tenen tot aan de top.
Ze is het zonnetje in het leven,
Het kacheltje dat altijd warmte zal geven.
De warmte zal me nooit stikken,
Degene die van haar houdt ben ikke. |
Anonymous Undefined 65739 berichten De jongen waar ik van hou is nu niet hier
Met hem heb ik altijd plezier
Elke minuut van de dag
Denk ik aan zijn lieve lach
Ik laat hem echt nooit meer gaan
Ik blijf voor altijd voor hem klaar staan
Love You..
|
|