Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren02.10.20060 likes
Kwam toevallig het laantje binnenwandelen en zie dat froemeltje hier geweest is...
Wil froemeltje heel veel sterkte wensen.. hoop dat het snel achter de rug is allemaal en je weer kan genieten van het leven en alles om je heen.
Hele dikke knufffffffff froemeltje en tot snel weer
Citeren02.10.20060 likes
hey mama ,vervelend meid hoop echt voor je dat het allemaal weer goed met je komt dikke knuf en sterkte xxx peetje
Citeren20.10.20060 likes
Mama kom niet zoveel meer in het laantje maar waardeer het zeker dat je mij niet vergeet heb respect voor je en zal dat altijd voor je hebben je blijft een goede vriendin en hoop dat je narigheid nu tocg eens over zal zijn wil niet zoveel op forum vermelden word vaak verkeerd begrepen wat jammer is nou dikke kus en hoop je toch wel snel weer te spreken groeten en kussssssss visser
Citeren24.10.20060 likes
Hello,
al veel horen vertellen over dit laantje. Dus kom ik hier ook effen instilte op een bankje zitten. Even om me rond zien en mijn gedachten de vrije loop laten.

Mensen steken raar in makaar. Mijn gedachten dwalen terug naar een ver verleden en naar een bepaalde persoon. Haar naam is Christine. Hele goeie momenten hebben we beleefd en heel intense ook. Veel verdriet gedeeld en veel plezier gemaakt samen.
Helaas ben ik ze uit het oog verloren en nu en dan komt een duiveltje in mij naar boven die vragen begint te stellen. Vragen waarop antwoorden moeilijk is.
Verliefd was ik er niet op, maar dan weer..denk ik soms kan verliefdheid de vorm van vriendschap aannemen? Waarom moet ik nu aan haar denken? Ik weet het niet.
Hier zitten doet me denken, denken dat gevoelens heel moeilijk te uiten zijn.
Hoe vind je eigenlijk zo iemand terug en knoop je terug contacten die zo lang vervlogen zijn? Hoe leg je zo iemand uit dat ze nog steeds een apart plaats in je hart heeft?

groetjes aan iedereen hier

Iceke
Citeren27.10.20060 likes
hey kom ff zitten bij je laantje even heerlijk op mn gemakkie.
Wat ruikt hier hier heerlijk naar de herfst, mooie bladeren overal.
Ja wat denk je dan nu even niks gewoon even niks .
En zal nog f t laantje doorlopen kijken wie ik tegen kom

Advertise here!!

Citeren27.10.20060 likes
Is er nog een bankje vrij?
Citeren27.10.20060 likes
hey

ja hoor hier naast mij is nog een warm plaatsje

iceke
Citeren27.10.20060 likes
ja dus waar zijn jullie nou dan ik zoek me eigen rotjes , zitten jullie verstopt samen achter de bankie?
Citeren27.10.20060 likes
ik wil een bed ipv een bankie ik ben moe
Citeren27.10.20060 likes
o nanc wijfie toch he komt t nou weet je leg je hoofd maar op mn schoot , kan je f lekker liggen

Adverteer hier