Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

chatten bij kletsen.com

Advertise here!!

Citeren22.11.20100 likes
ff omhoog weer
Citeren27.11.20100 likes
- hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
Via de Lan kabel

- als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ? Ik ben een Forummer, dus ik ga vaak ff kijken en zaken bij posten.

- of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ?? Nee, doe ik niet

Grtz
C.
Citeren24.01.20110 likes
voor de nieuwe leden weer
Citeren24.01.20110 likes
Ben dan wel geen nieuw lid, maar zal ook ff reageren.

hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???
Ik verveelde me en zocht op google naar een fijne chatsite waarbij er ook toezicht gehouden werd.

als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar de room of kijk je eerst op het forum ?
Ligt eraan wat voor'n dag het is.. Klinkt heel gek, maar op maandag kijk ik eerst ff op het forum, en op vrijdag ook. In het weekend zit ik eigenlijk heel veel op het forum. De andere dagen van de week log ik eerst in en kijk ik dan pas op 't forum.. Komt niet altijd heel precies, maar is vaak wel zo..

of vindt je het leuk om een spel tespelen via 1 van de link partners ??
Nog nooit gekeken, maar vind het wel goed zo. Mis er niks aan dat ik weet
Citeren18.03.20110 likes
shirley
shirley
rene
rene
rene

Advertise here!!

Citeren02.09.20110 likes
ff een keer weer naar boven voor de nieuwe leden

Carin vraagt:

*ik ben benieuwd waarom mensen chatten bij kletsen.com

*hoe ben je bij kletsen.com terecht gekomen ???

*als je kletsen.com bezoekt ga je dan meteen door naar het forum

of vindt je het leuk om een spel te spelen via 1 van de link partners ?
Citeren07.01.20120 likes
Het lukt niet...
Citeren24.01.20120 likes
ff omhoog
Citeren15.11.20130 likes

Nieuwe site, en nieuwe leden...

we zijn benieuwd waarom jullie chatten bij Kletsen.com :)

Citeren16.11.20130 likes

i weet nog wel dat Denre toen nog werkend bij Basf in arnhem tijdens zijn werk bezig was kletsen site aan het bouwen was vaak zaten we alleen in de room ondanks de stilte toch veel gelachen door veel te kletsen tegen de binnen komers zijn zijn er vele blijven hangen vooral veel zinvolle onzin en heel veel humor was zeker een manier om vele tot op de dag van daag nog steeds terug te zien op kletsen.com op de chat zitten van 09.00 tot de volgende dag 05.00 was eerder regel dan zeldzaamheid op ten duur was kletsen uit  gegroeid naar een sterk en en hechte familie chat alsje na een dag werken inlogte was het of je thuis kwam

Adverteer hier