Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wonder gemist vandaag ???

Advertise here!!

Citeren30.03.20080 likes
Lieve heli en wonder,

Als jullie kindjes er straks zijn heeft het ook zijn voordelen gezien het gewicht wat ze nu al hebben,want dan mogen ze als ze een goede start hebben waarschijnlijk direct naar huis.Onze twins hebben bijna 4 weken in het ziekenhuis gelegen en dat is ook wel heel vreemd en raar,ik bedoel je bent dan kraamvrouw en moet iedere dag op en neer rijden,is ook niet alles.Maar ik ben heel trots op wonder en ik hoop dat jij het allemaal nog volhoudt lieve heli,daarom krijgen jij en wonder een hele dikke kusss en knufff van mij
Citeren31.03.20080 likes
heli en wonder

erg veel sterkte voor jou en wonder gelukkig dat het nu iets beter is en aales voorspoedig verder loopt

heli er veel sterkte voor jou met alledrukte en het heen en weer gehuppel

en voor wonder dikke kus
Citeren01.04.20080 likes
lieve wonder en heli,

Hoe is het nu ??? Nog steeds hetzelfde waarschijnlijk omdat er nog niets staat dat wonder al bevallen is,ik leef met jullie mee,en hou het goed in de gaten hier,dikke kusss en knuffff Bonn
Citeren02.04.20080 likes
ja bonn bear mist wonder ook en hoopt erg dat alles voorspeodig verloopt wonder en heli sterkte kus en knuff
Citeren02.04.20080 likes
Ook hier een nieuwsgierige en hoop zekers dat alles voor jullie allen spoedig zal verlopen

Advertise here!!

Citeren02.04.20080 likes
ze is nog niet bevallen
Citeren02.04.20080 likes
ik heb een wonder wel gemist, zullen drukke dagen geweest zijn voor Anita en hoe heet die helikopter ook alweer?
Citeren02.04.20080 likes
Snel nog ff bericht voordat ik zo weer naar het ziekenhuis ga !!!

Het was een rommelige dag !!!...voor de 2e keer in 2 dagen zat het infuus niet goed ! Het begon gisteren toen ze het infuus van dr linker naar de rechterarm hebben gezet. Ze kreeg last van haar arm en schouder....en haar hand werd dik. Na 2 uur conclusie....infuus zit niet meer in de ader !..Dus andere arm !! Vanmorgen begon andere arm op te spelen !...volgens de arts viel het mee, maar je kon aan wonder zien dat het niet klopte. Uiteindelijk heeft zuster het infuus op een andere plaats ingebracht, omdat zij wel toegaf dat het fout zat..............ppppffffffffffffffffffffffffffffff

Wonder had vanmiddag bijna ruzzie met nieuwe zuster...want die weet het allemaal toch wel zo goed !!!!!
Ze zij dat wonder dr bloeddruk (onderdruk weer 105) zo hoog was, omdat haar broer vanmiddag op visite was !!?!??!.....was enigste visite vandaag.....ze had er gisteren we 5 aan haar bed zitten ! ...............De kwallebal !!!
De oorzaak van de hoge bloeddruk zit hem dus in het feit dat ze al bijna anderhalve dag te weinig medicijnen krijgt door de infusen die niet goed zaten........................................neee dat zal "zustertje weetal" niet toegeven

Maar verder gaat het stabiel verder, en wachten we tot de artsen besluiten om de kindjes te halen.....................we denken zelf dat dat niet lang meer opzich laat wachten !..........maarja....wanneer...wanneer !!!!

Mss vanavond nog een kort berichtje....en anders ben ik er morgen weer !........

Kuss van wonder !!
Gr.
Heli !!!
Citeren02.04.20080 likes
nou ja , ja heb altijd van die betweters he blehhhh , maar ik kan ook niet tegen die infuus hoor , altijd onstoken armen .
Maarre , misschien worden ze wel morgen vroeg geboren
Hoop dat alles goed zal gaan verlopen voor jullie enne geeft die zuster lekker een kontje het hoekie om
Citeren02.04.20080 likes
ik wens jullie veel geluk en weldra een nieuw leven, een nieuwe naam, op

Adverteer hier