Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wonder gemist vandaag ???

Advertise here!!

Citeren28.03.20080 likes
Wat een geluk. De kids groeien goed, vind het wel grappig meisje weegt meer. Is wonder nog in ziekenhuis? Je houdt ons maar op de hoogte. Wacht vol spanning op de kids of was het laptoppies, hihihi. Heel veel sterkte voor jou=heliber en wonder. Groetjes uit België.
Citeren28.03.20080 likes
Ga alvast maar oefenen heli met pufff pufff en luiers wisselen
hahaha Rene
Citeren28.03.20080 likes
gaat druk worden in huize wonder en heli over en uit met het rust maar geniet er van als ze zijn geboren en ik had wat beloofd staat nog steeds gr Rinus
Citeren28.03.20080 likes
Heliber en Wonder,

Geweldig dat t zo goed gaat
dikke kus van Babs en Metal
Citeren28.03.20080 likes
hey hoi Heli en Anita

te gek dat het zo goed gaat en echt super dat de kindjes nog zo lang bij mams zijn gebleven
heel veel liefs en heel veel sterkte

groetjes Ron en Peetje

Advertise here!!

Citeren28.03.20080 likes
Fijn om goed nieuws te lezen.
Nogmaals veel sterkte en succes met alles !

Flair
Citeren28.03.20080 likes
Is ie weer !!!!!!

Gaat nog steeds redelijk goed !
Bloeddruk is nu gemiddeld 140 over 90. Alleen vanavond was die iets omhoog gegaan! onderdruk nu 95.
Weer last van de wond van de kaakontsteking, de hechting heeft los gelaten, en ziet er een beetje ontstoken uit. Als die morgen niet beter wordt, dan moet de kaakchirurg er weer aan te pas komen.

Nu ahd de gyneacoloog het weer over 37 weken laten zitten, dus niet komende week, maar de week erop !!!!...
Het lijkt de weersvoorspelling wel...........de zon kan schijnen, .........maar het kan ook volgende week zijn !!!

Wonder mist jullie ook allemaal !...Daarom Dikke Kussss en Knuff voor allemaal van Wonder !!!!!!

Thx en Gr.
Heli !!!
Citeren28.03.20080 likes
ach arme wonder,heb het echt met haar te doen,ik hoop dat de kaakchirurg er niet weer aan te pas hoeft te komen maar als het moet moet het.Constant een zeurende pijn in je mond is niet fijn,ik weet er alles van.

Maar goed Wonder is in goede handen,maar hoe is het met jezelf dan heliber,trek je het allemaal nog een beetje? Daarom een hele dikke kuss en knuffff van mij voor jou en wonder.
Citeren29.03.20080 likes
zijn wel wat ongeduldjes hier die kindjes komen er echt wel en ik wens wonder en heli ook het allerbeste en hou jullie taai gr visser
Citeren29.03.20080 likes
wens jullie veel sterkte hoop dat de ontsteking bij wonder gauw afzakt dis zo nie te doen die pijn:-(

verder wel supper dat de kleintjes het goed doen en hopen dat ze zo het volhouden tot week 37 :-)

heli wens jou ook veeel sterkte in deze spannende dagen

groetjes kusssie knufffie schorpie en doe wonder ook ff een hele dikke kusssknufffff

Adverteer hier