Citeren02.04.20080 likes
KUss Heli.. niet zo opwinden kerel... hou je taai jullie beiden..knuff en kuss ook voor wonderkes
Advertise here!! |
Citeren02.04.20080 likes KUss Heli.. niet zo opwinden kerel... hou je taai jullie beiden..knuff en kuss ook voor wonderkes |
Citeren02.04.20080 likes lieve heli en wonder,
Wat een pech iedere keer,maar vreselijk van dat soort verpleegsters,walgelijk gewoon,ik heb ook met dit soort mensen te maken gehad,alleen toen was de sonde niet in het maagje gezet van mijn zoontje maar in de luchtpijp,en die trut nog een keer proberen en nog een keer,tot 4 keer toe en toen ben over de zeik weggelopen en toen pas werd er iemand met ervaring bijgehaald.Het kostte bijna het leven van mijn zoontje. Maar goed het gaat niet om mij maar om jullie en ik wil jullie wederom heel erg veel sterkte wensen en geef wonder een hele dikke kusss en knuffffff van mij.In gedachten zijn jullie bij me, ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20080 likes zoooo.....pfff ff zitten !
Kom net pas terug van ziekenhuis ! Bloeddruk was weer omhoog gegaan. Dus medicijnen aanpassen, en CTG maken van de kindjes (hardslag monitoren). Gelukkig zakte de bloeddruk van 195/112 naar 155/95.....enigsinds acceptabel !!! Gelukkig was de zuster van de nachtdienst wel heel aardig en geduldig !!! ![]() Nu snel slapen, en hopen dat ik niet gebeld word !!!! Slaap lekker allemaal ! Kussss van wonder Gr. ![]() Heli !!! |
Citeren03.04.20080 likes Ja zal best een ge race zijn idd , spannend allemaal maar hoor, gelukkig is dr bloed druk gezakt idd , nee hoor straks tussen 7 en 12 wordt jij papa ![]() hahahhahaha sweet dreams en een knuffel voor jullie allemaal |
Citeren03.04.20080 likes pfff heli wat een gerache tegen de klok voor jou
zekker gelukkig dat bloed druk weer acceptabel is ja hebben jullie wel verdiend hoor dat ze aardig en lief zijn zijn jullie okk he heli erg veel sterkte met de laatst loodjes voor jou en wonder een dikke kus en knuff |
Advertise here!! |
Citeren03.04.20080 likes lieve heli en wonder,
Ik hoop dat het rustig is gebleven vanacht zodat je toch een beetje aan je rust bent gekomen.ik wens jou en wonder heel veel sterkte toe en zet hem op wonder,je bent al heel ver gekomen en daar kan en mag je supertrots op zijn,dikke kussss en knufff Bonnn Ook een hele dikke knufff voor jullie andere kindjes. |
Citeren03.04.20080 likes ennnnn hahahaha oh heb nog 5 minuten te gaan ![]() ik gaat mijn weekend vast in en gaat dus weg maar ik lees het bij john wel op de pc , houd jullie in de gaten hahahaha heel veel sterkte, liefde en geluk |
Citeren03.04.20080 likes hoihoi ![]() Mis je wel een beetje hoor wonder, maar gelukkig gaat het nog wel goed. Hopelijk komen de kindjes bijna! en die zusters moeten niet zo zeuren hoor, want dan kom ik eraan ![]() Liefs en veel sterkte, jij ook heli ![]() |
Citeren03.04.20080 likes In gedachten zijn jullie bij me,liefs en heel veel sterkte,dikke kusss en knuffff
Ik mis jullie enorm. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.04.20080 likes is ie weer !!!!!!!!! ![]() En jullie denken natuurlijk.....daar is ie weer met een heel lang verhaal zonder inhoud !!! ![]() Maar zal een heel lang verhaal heel kort maken: Vannacht heeft wonder behoorlijk lopen spoken, en diverse artsen en het nodige personeel bezig gehouden ! ![]() Maar vandaag alweer een stuk beter !!! ![]() Maar voor jullie "HOT NEWS" !!! ![]() Vandaag 04-04-2008 zullen de kindjes gehaald worden !!! ![]() We weten nog niet hoelaat, maar dat is niet zo erg ! Ik zal dus vrijdag bekent maken hoe of wat, met alles erop en eraan !!!! ![]() Ik moet jullie allen nog bedanken voor de kaarten die ze gekregen heeft !!...........kusss van Wonder! Gr. ![]() Heli !!! |