Citeren29.03.20080 likes
Ik denk aan jullie lieve wonder en heli,dikke kusss en knuffff Bonn en probeer vol te houden 

Advertise here!! |
Citeren29.03.20080 likes Ik denk aan jullie lieve wonder en heli,dikke kusss en knuffff Bonn en probeer vol te houden ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20080 likes wonder als je dit leest sterkte mied doe het rustig aan dike kus vandjcon |
Citeren29.03.20080 likes Wonderke en Helibeldel dikke zoen van mij
Komt wel goed met die kindjes ![]() XX Liefs |
Citeren30.03.20080 likes wonder egr veel sterkte hoop dat de ontsteking snelweg is en alles voorspoedig verloopt en natuurlijk ook erg veel sterkte voor jou heli voor jou en wonder sterkte en een dikke kus en khuff ![]() |
Citeren30.03.20080 likes we blijf maar hopen dat alles goed gaat met jullie heli en wonder en de meiden en van uit deze plaats sterkte en kusss knuff.
en doe alles rustig aan samen . gr korin en xavier24 3D kaarten |
Advertise here!! |
Citeren30.03.20080 likes Heel veel sterkte vanuit hier,en ik hoop dat alles nog steeds naar omstandigheden goed gaat,dikke kussss en knuffff Bonnn,ik denk aan jullie ![]() ![]() |
Citeren30.03.20080 likes Ben ik Weer !!!!! ![]() Wonder had een betere dag !! Bloeddruk was stabiel rond de 90 (onderdruk)! Voelde zich wel moe, en krijgt langzaam moeite met overeind komen ! Maar dat is alleen maar een teken dat de kleintjes goed groeien ! Gezien de omstandigheden denkt wonder het nog wel een week uit te houden ! Gyneacoloog had donderdag ook al aangegeven dat hij de 37 wel acceptabel vond om ze te halen !!! Dus nog een week op en neer naar het ziekenhuis !!!! ![]() Maar komt goed allemaal !! Gr. ![]() Heli !!! En een hele dikke kusssssssssssssssss van wonder ! (ze baalt, want in het ziekenhuis hebben ze geen internet !!!:notify ![]() |
Citeren30.03.20080 likes heli komt allemaal goed met jullie en sterkte ook voor wonder vind dat ze het goed doet kussssssss knuffffffff voor wonder hand knuist voor jou heli
Visser |
Citeren30.03.20080 likes Ach gossie arme meid , nou nog ff vol houden samen en dalijk jullie wondertjes lekker in jullie armen sluiten |
Citeren30.03.20080 likes Goed om te horen dat de bloeddruk weer een beetje beter is.
Pfff tis nog wel weer afwachten dan. Mooi dat de kindjes goed groeien. Wens wonder heel veel sterkte en tis nog even gelukkig dus hoop dat ze het nog even vol kan houden. Kuss en knuff en veel liefs diaan en milan |