|
|
|
schorpioentjuh Undefined 625 berichten heey heli
das wel gaaf nieuws   ik ga jou en wonder vast heel veel sterkte wensen voor morgen en veel genieten van jullie nieuwe wondertjes .
als ze der zijn en jullie zijn uitgeknuffeld geeft ze dan ff een knuffel van mij:-)))))))))))
nogmaals veel sterkte morgen en ga aan jullie denken
kussssssssssssssssknufffffffffffffff voor jou en wonder
groetjes schorpie 
|
diaantjee Undefined 173 berichten Heey wonder en heli
Das geweldig nieuws. Wens wonder heel veel sterkte en succes.
En geniet ervan als ze er zijn!!!!
Had je toch gelijk dat het deze week werd. Hoop dat de bevalling goed verloopt met heel veel lieve zusters en of broeders.
Lieve kusssssss en knufffff Diaan. |
Lieve Heli&Wonder
Das leuk nieuws
Geniet er maar van hoor  Zal aan jullie denken vandaag
Dikke kusssssss voor jou en wonder
Liefs wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve heli en wonder,
Wat gaaf om te lezen dat jullie vandaag wederom vader en moeder zullen worden van 2 mooie kindjes.
Ik wens jullie heel veel sterkte vandaag en zal voor jullie duimen,dikke kussssssssssssssss en knuffffffffffffffffff Bonn
Ik hou de topic in de gaten.   
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve heli en wonder,
Eindelijk komen de kindjes op deze regenachtige aarde!
Yeaaaaaaaah lalalala *doet een regendansje* whaha  Nee nu even serieus, ben blij dat ze nu eindelijk echt komen
Is nu ook wel zwaar genoeg geweest voor wonder, lijkt me!
En ben super benieuwd
Veel sterkte vandaag
Liefs Laura
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zooooooooooo ff tromgeroffel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar zijn onze tweeling:
Dion en Laura
geboren net even over half 12.
Dion woog 2625 gram, en Laura 2440 gram.
Ze doen het bijzonder goed, en toen ik net wegging lagen ze lekker te slapen bij mama op dr borst!.............en ze hielden bijna elkaars handjes vast !.......zo lief om te zien !!!
Wonder hersteld tot nu toe ook behoorlijk goed !
Vanavond meer info !....maar dit wilde ik jullie niet onthouden !!!
Gr. Heli !!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey wonder en heli van harte gefeliciteerd met de geborten van de wondertjes laura en dion fijn te horen dat alles goed is met de wondertjes en wonder zelf
kus voor jullie bear |
hieper de piep hoera hartelijk gefeliciteerd wonder en heli wens jullie heel veel geluk met laura en dion
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten yesssssss  op naar de beschuit met muisjes wonder en heli van harte gefeliciteerd met dion en laura kussssss shirley
|
|