Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Wonder gemist vandaag ???

Advertise here!!

Citeren25.03.20080 likes
Ja, kan kloppen dat je haar gemist hebt !

Ik ben vanmorgen met wonder naar het ziekenhuis gegaan, omdat ze zich vanaf gisteren al niet lekker voelde !

Al snel bleek dat haar bloeddruk veel te hoog was ( 185 over 105).
Verder bleek dat ze eiwitten in d'r urine zat........dus...zwangerschapsvergiftiging !!!

Vanmiddag lag ze al aan het infuus, maar de eerst medicijnen die de bloeddruk moesten verlagen, deden hun werk niet. Tweede medicijn erbij, en nu ging de bloeddruk iets omlaag.

Ik was vanavond met de meisjes bij haar, en haar bloeddruk was rond de 90 ......wat ook veel te hoog is! (zeker met gebruik van de medicijnen !!!).
Ze is gelukkig in goede handen, en er is goede controle.

De gyneacoloog heeft net nog zijn ronde gemaakt, en zei tegen haar .."of je hebt 2 boterhammen voor onbijt .......of de tweeling"!

Met andere woorden: morgenvroeg om 6.00h. nog een keer bloed prikken, is deze niet goed, dan zullen ze morgenochtend onze kleine wurmpjes ter wereld brengen ! (we zijn gelukkig al bijna op de 36 weken )

Spannende nacht dus voor ons !................
Zij daar in het ziekenhuis....en ik thuis met de meisjes !

We houden jullie op de hoogte !!!!

Gr.
Heliber !!!
Citeren25.03.20080 likes
nou sterkte heli en wonder heel veel sterkte van ons en ik duim voor jullie sterkte .gr kusss knuff korin en xavier24
3D kaarten
Citeren25.03.20080 likes
dan is het toch sneller als je verwacht hebt heli met hoge bloeddruk zijn ze voorzichtig weet het met mijn oudste dochter bij geboorte van oudste kleinzoon maar wens jullie alle sterkte toe en merk het wel maar zal niet lang meer duren wens wonder in ieder geval sterkte toe en geef er een knufffffffff

Visser
Citeren25.03.20080 likes
oh wonder toch eerst verlost van kiespijn en nu dit. hopelijk alles snel okee. duim voor je. katja en anniek
Citeren25.03.20080 likes
oh heel veel sterkte samen en zal voor jullie duimen

xxxxxxxxx

Advertise here!!

Citeren25.03.20080 likes
ow beschuit met muisjes inzicht
Citeren25.03.20080 likes
heb al voorraad !......................10 pakken beschuit en 10 pakken muisjes !................................moet kunnen !
Citeren25.03.20080 likes
gaan we beschuitje fluiten met z'n alle
Citeren25.03.20080 likes
ow zat voor 2 dagen
Citeren25.03.20080 likes
kom je smeren dan ????.....of alleen eten ??

Adverteer hier