Citeren14.02.20100 likes
ik ben die sneeuw nou ook wel eens zat
vanaf begin december al pffffff mag nou wel eens ophouden
vanaf begin december al pffffff mag nou wel eens ophouden

Advertise here!! |
Citeren14.02.20100 likes ik ben die sneeuw nou ook wel eens zat
vanaf begin december al pffffff mag nou wel eens ophouden ![]() |
Citeren15.02.20100 likes ik vind het nog steeds heel mooi, ik vind het wel vervelend voor de mensen die die de weg op moeten. |
Citeren15.02.20100 likes we zijn er nog niet van af Wilma en Bonneke de post krijg ik wel daar ik respect voor ze heb maar nog ff doorbijten knuffffff |
Citeren15.02.20100 likes doe ik ook visser, doorbijten, heb boomstronken mee................ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.02.20100 likes Waar blijft de sneeuw nou hihihihi,Visser effe doorbijten straks wordt het voorjaar maar eerst de sneeuw deze dagen,we hebben al een hele tijd geen sneeuw gehad dus...... ![]() ![]() Handdd Visser & Bonneke zoennn Veel plezier met de sneeuw |
Advertise here!! |
Citeren15.02.20100 likes nou dank je wel lieve wolf, ik zal morgen weer lachend en sneeuwbal gooiend de post gaan brengen en de mensen weer blij maken ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.02.20100 likes nou de sneeuw is er weer wat voel ik me gelukkig dat er zoveel sneeuw is gevallen moeten we echt naar 1963 terug fijne nag allemaal |
Citeren16.02.20100 likes lieve visser, toen bestond ik nog niet ..............dus daar kan ik niet op terug kijken, maar ik zal erover ophouden, want ik ben straks hier de zeurdoos.
Jippieeeeeeeeeeeeeeee het gaat weer sneeuwen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.02.20100 likes lekker doorgaan Bonneke moeten ze maar tegen kunnen en eens zal deze winter ook voorbij zijn vind alleen jammer dat het een sneeuw winter is en geen strenge vorst winter voor een elfstedentocht fijne avond Visser |
Citeren16.02.20100 likes ach ik ben gevoelloos inmiddels wat de sneeuw betreft, ik zal er gewoon iedere dag door moeten, dan maar iets langer erover doen. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er weer eens een elfstedentocht zou komen, jij ook een fijne avond, dikke kus en knuf
Morgen komt er weer sneeuw, yesssss ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |