Citeren19.02.20100 likes
nu is er echt geen sneeuw meer wel fijn om heen enterug over schone straten naar sporthal te fietsen wens jullie alvast fijn weekend zonder sneeuw kussssssssss knufffffffffff handdddddddddddddddd
Advertise here!! |
Citeren19.02.20100 likes nu is er echt geen sneeuw meer wel fijn om heen enterug over schone straten naar sporthal te fietsen wens jullie alvast fijn weekend zonder sneeuw kussssssssss knufffffffffff handdddddddddddddddd |
Citeren19.02.20100 likes inderdaad lieve visser, ik was ook ruimschoots eerder klaar, maar volgens de berichten komt er vanavond weer neerslag, hetzij regen of sneeuw.............. ![]() ![]() Dikke kus en knuf en alvast een fijn weekend ![]() |
Citeren19.02.20100 likes Goedendag,Visser en Bonneke,
Wat voor weer het weekend wordt weet ik niet maar de sneeuw is nog niet weg,volgens de berichten zou het weer kunnen sneeuwen maar ook regenen,we zullen het zien dit weekend!! Jullie ook een knuffel weekend, Handdd & zoennn |
Citeren19.02.20100 likes ach wolf, we wachten gewoon lijdzaam af, we hebben geen keuze of het nu gaat regenen of gaat sneeuwen..............maar jij ook een heel fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20100 likes Dat vind ik lief van je Bonneke,jij mag er ook zijn en je bent er altijd voor de poren om iets te typen helemaal geweldig jij ook een heel fijn weekend!!
Het is zover hier ligt vast gevroren sneeuw en ijs als je erop loopt knarst [crispy] het hihihi Maar goed iedereen een fijn weekend, dikke zoennnn & handdd |
Advertise here!! |
Citeren20.02.20100 likes ook voor mij was het gisterenavond oppassen dat ik uit de sporthal kwam geen sneeuw die mag weer terugkomen 25 en 26 december maar opvriezing van de straat en dan is het dubbel oppassen als je op de fiets bent maar we zijn heelhuids thuisgekomen wens iedereen een fijn weekend |
Citeren20.02.20100 likes Hier lag genoeg sneeuw maar wel crispy,sneeuw zat goed vast op de grond en auto''s , s''morgens om 05.15 kreeg ik niet eens de deur open van de auto even gewacht toen wel!!jij ook een fijn weekend Visser handd
ps doe het maar rustig aan Visser in die gladheid |
Citeren20.02.20100 likes yessssssss het is hier weer wit van de sneeuw............ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20100 likes hou het in het noorden Bonneke we zijn het hier zat al krijg je het voor niets laat voorjaar maar komen en fijn weekend iedereen gewenst |
Citeren21.02.20100 likes alsof we het hier niet zat zijn........maar ja geen keuze he hahahaha. Maar komende week gaat temperatuur wel omhoog, naar zo`n 10 graden maar ja veel regen............ Maar ik wens je nog een fijne zondag, de sneeuw is hier ook bijna weg, omdat het nu regent. ![]() ![]() |