Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren12.02.20100 likes
ach ik zeur niet, maar het is voor de postbodes gewoon zwaar om nu te moeten lopen. De hoofdwegen zijn wel schoon, maar de binnendoor weggetjes en in woonwijken is het gewoon glad. Maar Carin, of het nu regent of sneeuwt, ik zit nog fluitend op mijn fiets hoor, dikke kus en knuf
Citeren12.02.20100 likes
Zo zo jij ben er vroeg bij Bonneke half 8 s''morgens weer de post langs brengen he,waarneer ben je weer bij kletsen zou ook leuk zijn!!Hihihihi het gaat weer sneeuwen en misschien Zondag ook wel,mijn wens is dat jullie een onwijs goed weekend hebben Bonneke,Carin,Visser!!

zoennnnn & knuff en voor Visser handdd

mvg de WOLF
Citeren12.02.20100 likes
gaat t alweer sneeuwen dan wolf pfffff,
houdt ook nooit op hihihi
fijn weekend
Citeren12.02.20100 likes
er komt nog veeeeeeeeeeel meer sneeuw, morgen ook weer grrrr hahahahaha maar ik blijf lachen.
Wolf ik was er al om dik 2 uur uit toen, en nee niet om al de post rond te brengen, ik kan meestal pas tegen 11.00 beginnen, soms eerder soms later. Maar ik doe mijn best om een keer op kletsen te komen, maar ik ben er van de week wel geweest, maar waar was jij dan? in de avond zit ik nooit of weinig achter pc, en dan niet op te chatten omdat ik dan druk ben met kiddies, en soms zitten we gezellig met zijn allen film te kijken. Dus ik hoop je ook zeker een keer te treffen in room, fijn weekend dikke kus en knuff voor jou en tornado en alle andere lieve chatters
Citeren12.02.20100 likes
Laat die sneeuw maar komen deze weekend heerlijk fijn voor mijn kids Tornado sneeuwpoppie maken hihihi

fijn weekend handd Tornado,

Hee Bonneke ik zie jou naam staan ,wolf gaat een poging waagen hihihihi

zoennnn he Bonneke en een fijn weekend

Advertise here!!

Citeren12.02.20100 likes
huh welke poging ga je wagen dan wolf?? Een duik in de sneeuw?? hahahahah, ik ben online maar lees mijn mailbox in en even op forum kliederen, maar ik ga slapen nu omdat ik harstikke moe ben, heb een lange dag achter de rug, maar geef de moed niet op lieve wolf, geniet van je weekend en de sneeuw, dikke kus en knuff
Citeren12.02.20100 likes
pff ken geen sneeuw meer zien
Citeren13.02.20100 likes
precies muts kan een sneeuw meer zien,

volkomene kut dit weer hihihihi al die kou en gladheid, tijd voor beter weer
Citeren13.02.20100 likes
tis wel wit!
Citeren13.02.20100 likes
geef mij de zon maar.. heb het wel gehad met al die sneeuw

Adverteer hier