Citeren17.02.20100 likes
wat een verassing vandaag droog de zon schijnt temperatuur boven 0 en geen neerslag wat kan een mens gelukkig zijn bij weersomslag fijne dag vandaag
Advertise here!! |
Citeren17.02.20100 likes wat een verassing vandaag droog de zon schijnt temperatuur boven 0 en geen neerslag wat kan een mens gelukkig zijn bij weersomslag fijne dag vandaag |
Citeren17.02.20100 likes inderdaad heel blij, ik heb ook heerlijk in het zonnetje gefietst, en heb echt zin in het voorjaar, dikke kus en knuf en een fijne dag ![]() ![]() |
Citeren17.02.20100 likes Zeker Visser ruim boven 2 graden boven nul,gisteren heeft het hier flink gesneeuwd gelukkig was de sneeuw snel weg en bij jullie nog gesneeuwd Visser en Bonneke,jullie een fijne avond handd en zoenn & knuff |
Citeren17.02.20100 likes Wat verassend ,het is hier aan het sneeuwen,het is hier -1 !! Doen jullie wel voorzichtig als jullie nog weg gaan met auto,brommer,fiets of wel lopen dan moet er wel sneeuw liggen he!!
zoennnnn & knufff en handdd |
Citeren17.02.20100 likes lieve wolf,
hier heeft het ook een beetje gesneeuwd, en de temperatuur gaat dik omhoog, maar dan gaat het weer regenen, ook niet echt fijn, dus dan toch liever maar een dik pak sneeuw.............. |
Advertise here!! |
Citeren17.02.20100 likes laat die regen maar komen des te sneller de sneeuw weg is en hier geen sneeuw meer gevallen welterusten en tot morgen |
Citeren18.02.20100 likes nou jah visser, regen is ook niet alles hoor, maar goed, dan trek ik in plaats van mijn snowboots mijn regenlaarsjes wel aan.............. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20100 likes hier geen sneeuw meer gelukkig |
Citeren18.02.20100 likes Ja Bonneke regen vind ik minder dan heb ik liever wat sneeuw,maar ja laat het maar de voorjaar beginnen is misschien beter dat gesneeuw of regen,laat het maar mooi weer worden veel beter toch,Visser,Bonneke of Ajaxfan!!
Wens jullie all een fijne avond, Handdd voor Visser en Bonneke en Ajaxfan een zoennn van wolf |
Citeren18.02.20100 likes wow lekker hoor die zoen van jou wolf. ![]() ![]() ![]() ![]() ik wens jou en alle andere alvast een fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() ![]() |