Citeren06.01.20100 likes
Wolf houd niet meer van sneeuw,vandaag 2 en een half uur om thuis te komen!!
JULLIE...................
JULLIE...................
Advertise here!! |
Citeren06.01.20100 likes Wolf houd niet meer van sneeuw,vandaag 2 en een half uur om thuis te komen!!
JULLIE................... |
Citeren07.01.20100 likes ik vind op zich sneeuw helemaal geweldig maar ik ben het nu ook zat, ik ben ook gemiddeld een half uur tot 3 kwartier langer bezig met werken door die sneeuw en bende. En geforceerd moeten lopen om maar geen botbreuken op te lopen. Maar het is en blijft wel erg mooi sneeuw.................... |
Citeren07.01.20100 likes ik vind het keigaaf, wij nederlanders hebben altid wat te zeuren, te nat te koud te warm nooit is het goed.
die sneeuw die blijft en wees gerust er komt nog meer aan. ben het wel een als je de weg op moet is het vervelend, al doe de meeste gemeentes er alles aan om de hoofdwegen begaanbaar te houden. dus niet zeuren maak een sneeuwpop of beter maak er twee en geniet er van. |
Citeren07.01.20100 likes huh carin, ik zeur ook niet, ik vind het ook keigaaf, en ik heb inmiddels ook al 2 sneeuwpoppen gemaakt, tevreden nu?? .............hahahahahhahaha dikke kus en knufff |
Citeren07.01.20100 likes wat ik van sneeuw vind mmm denk dat ik sneeuw koud vind ![]() maar voor de rest is het toch heerlijk. het leven gaat gewoon op halve kracht verder nu . dus lekker genieten. niks haasten heb toch geen nut ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.01.20100 likes ik vind sneeuw zeker koud en voor de kids heerlijk maar voor sommige mensen vervelend want die kunnen nu niet naar buiten |
Citeren07.01.20100 likes zoals ik gisteren met de trein door nederland ging is 1 antzichtkaart wat je ziet en dan is het prachtig maar zoals maandag dat ik uit sporthal kom en geforceerd moet lopen dat er niet gefietst kan worden dan word het minder maar zeuren zal ik echt niet doen kijken wat het vanavond word |
Citeren07.01.20100 likes een heel mooi beeld overal met de sneeuw en natuurlijk ben ik nu afhankelijk van andere mensen want ik kom met mijn scootmobiel niet makkelijk door de sneeuw en glatheid maar zo is het bij een echte winter. Zeuren helpt toch niet en er zijn ook voordelen, bijvoorbeeld zullen wij in de warme manden van dit jaar niet veel last van insektes krijgen. En voor de kinderen is het ook lekker. Ik heb heel veel begrijp voor alle die in de file moeten staan en dergelijks. Maar toch kunnen wij niks aan doen en even van het witte land genieten |
Citeren07.01.20100 likes heel mooi sneeuw maar als je er de hele dag in werkt dan gaat het soms van was het maar weg hahahahaha |
Citeren07.01.20100 likes Geachte chatters,
LET OP EN OPPASSEN VANAVOND EN MORGEN OCHTEND!! Het wordt erg koud vannacht rond -16 graden of nog wat kouder in het hoge noorden en van het weekend veel sneeuw leuk voor de kinderen hihihihihihihi |