Citeren13.02.20100 likes
heb t helemaal gehad met die sneeuw en kou,
tijd voor warm weer idd muts lkkr de warme zon,
tijd voor t-shirts en stranden
tijd voor warm weer idd muts lkkr de warme zon,
tijd voor t-shirts en stranden
Advertise here!! |
Citeren13.02.20100 likes heb t helemaal gehad met die sneeuw en kou,
tijd voor warm weer idd muts lkkr de warme zon, tijd voor t-shirts en stranden |
Citeren13.02.20100 likes heerlijk die sneeuw .
Hier ligt op het moment al 57 cm , en het blijft maar sneeuwen met 2 cm per uur . |
Citeren13.02.20100 likes boer ik zal de sneeuwschuiver het sneeuw naar Enschede laten brengen.............. ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20100 likes laat het dan naar de winterspelen brengen Bonneke maar hier sneeuwt het nu weer dus kom je tekort kom het maar ophalen fijne zondag gewenst kussssssssss knufffffffff Visser |
Citeren14.02.20100 likes En jaaa hoooor
het sneeuwt alweer |
Advertise here!! |
Citeren14.02.20100 likes laatste berichten blijft deze maand doorsneeuwen en daarna wat meer sneeuw zodat dit jaar de zomer met sneeuwbuien worden afgedaan dit speciaal voor postbezorgers fijne dag gr kusssss knufffff Visser |
Citeren14.02.20100 likes Voor mij mag het blijven sneeuwen,toen ik vanmorgen opstond lag een laagje sneeuw maar nu sneeuw het weer,de volwachtting Dinsdag en Woensdag sneeuwbuien laat maar komen!!Zijn er meer plaatsen waar weer sneeuw gevallen is.
Fijne Zondag zoennnnnn & handddd |
Citeren14.02.20100 likes |
Citeren14.02.20100 likes whaahahahah visser, wil jij geen post meer ontvangen of zo? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En yesssssss er komt nog meer en meer sneeuw............ ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.02.20100 likes ik ben de sneeuw zat, zelf de kinders maken geen sneeuwpop meer en gaan niet meer sleeen.
![]() |