Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Wat vinden jullie van de sneeuw!!

Advertise here!!

Citeren09.02.20100 likes
wha babs, nou die sneeuw en er komt nog meer, fijne dag en dikke kus en knuf
Citeren10.02.20100 likes
Heerlijk die sneeuw wel laat thuis gekomen maar ja dat hoort erbij!
Laat het goed vriezen en dan kunnen we allemaal weer gaan schaatsen op mooie ijs en bij jullie,kijk even boven mijn naam oke Bonneke hoe is het bij jullie!!

zoennnnnnnnn Bonneke & Babsie en Carin
Citeren10.02.20100 likes
ja tis nog niet genoeg dit jaar, alweer sneeuw en sneeuw en sneeuw hihihihi het blijft sneeuwen
Citeren10.02.20100 likes
en ja hoor er ligt weer een pak
Citeren10.02.20100 likes
hihihi babs lkkr he die pak sneeuw, tis nog niet voorbij hihihi nog lang niet hihihihi

Advertise here!!

Citeren10.02.20100 likes
yessssssss we kunnen weer sneeuwpoppen maken en sneeuwballen gevecht houden, ik ben zo blij..................met al die sneeuw dus niet he, ik ben het spuugzat nu, weer glibberen om mijn werk te kunnen doen. en tot grote ergenis, ik had vanmiddag zo koud toen ik klaar was met werken en hadden we hier ook nog 3 uur een stroomstoring, dus geen verwarming, maar gelukkig hebben we nog een openhaard................... Fijne avond en voor morgen veel sneeuwpret
Citeren10.02.20100 likes
ook hier weer sneeuw maar moet zeggen de fietspaden zijn goed schoongehouden dus geen glibber partij maar kan gaansneeuwen wat het wil zijn de laatste stuiptrekkingen van koning winter over 6 weken is het 21 maart fijne nacht en welterusten
Citeren11.02.20100 likes
ehm de aarde is toch aan het opwarmen ??
ik kan je vertellen dat is vast niet hier

maar ik vind het heerlijk zolang ik mijn auto ruiten maar niet hoeft schoon te maken.

als het regent hebben we ook wat te zeuren
Citeren11.02.20100 likes
van opwarmen hier geen sprake er is vannacht weer een pak gevallen en waar de olympische spelen morgen moeten beginnen smeken ze om sneeeuw en dat is canada hahahahahah
Citeren11.02.20100 likes
Eerst zien dat er daar sneeuw gaat vallen in Canada,hier ligt genoeg Visser en misschien vanavond weer sneeuw in Nederland,het is nooit goed Carin als het regent of het sneeuwt allebij is niet goed en laat staan als het warm wordt ook niet goed cottom nooit goed hihihihi

Adverteer hier