Citeren28.10.20090 likes
lijkt me een goed plan om bij jou te eten en mensen ze kan het goed hoor. het is best lekker.
ja ik blijf ook slapen.
liefs je big sister
ja ik blijf ook slapen.
liefs je big sister
Advertise here!! |
Citeren28.10.20090 likes lijkt me een goed plan om bij jou te eten en mensen ze kan het goed hoor. het is best lekker.
ja ik blijf ook slapen. liefs je big sister |
Citeren28.10.20090 likes Hoi Nenya
Wij willen graag bij jou slapen, Shirley rijd met ons mee, Ik weet niet wat Shirley wil, beterft eten. We kunne chinees halen op onze kosten( delen we onder de slapers) Maar Lasagnette klinkt ook erg lekker. Zowiezo komen we eerst naar jou Nenya. Gr Anita en wilfred |
Citeren28.10.20090 likes wonder had je mijn mails nog ontvangen???
Ik wens jou en heli en alle anderen die meegaan heel veel plezier, en geniet ervan, dikke kuss en knufffffffffffff |
Citeren29.10.20090 likes voor mensen die met OV komen,(zoals ik) is het lastiger om eerst naar Nenya te gaan denk ik,dat wordt dan weer een heel gereis,gaat veel tijd in zitten,misschien 2 clubjes vormen,een club die bij nenya ook wat gaan eten en de andere die naar een restaurantje gaan? Is wel minder gezellig ,maar ik heb niet zoveel zin om van hot naar her te reizen eerlijk gezegd.
Mijn voorkeur gaat uit naar de cheap Griek ![]() |
Citeren29.10.20090 likes Babsie, ik ben het helemaal met je eens wat dat gereis betreft. Ik heb op de chat gehoord dat men er nu van uit gaat dat ik het etentje regel (oftewel bijhou wie waar heen wil en met hoeveel mensen we gaan dan, plus dat ik ze wel wil bellen om te reserveren). Ik wil een week vantevoren, 14 november dus, voor het eerst met het eerlijk gekozen restaurant (de Italiaan of de Griek dus) bellen, om te kijken hoe lang vantevoren je moet reserveren, want het zou zonde zijn als het gekozen restaurant op de 21e VOL zit en zaterdagavond is de drukste restaurantavond. Dus mensen MELD jullie! En vertel hier waar je het liefst wilt eten van de 2. ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.10.20090 likes slechte keeper bij de italiaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.10.20090 likes Oke dan gaan heli en ik naar neyna en als shirley wil zet ik haar af bij het station in nijmegen
smily |
Citeren29.10.20090 likes visser! |
Citeren29.10.20090 likes Oops mijn plaatjes doen het hier af en toe ook niet, maar ik bedoelde dus dat ik moest lachen om je grap over die keeper, visser. |
Citeren29.10.20090 likes Babsie (en iedereen die het leest),
Het was ook niet echt de bedoeling om hier bij mij thuis te verzamelen voor iedereen. Maar omdat sommigen bij mij blijven slapen (en dus ook willen drinken) ging ik er vanuit dat diegene eerst bij mij komen (o.a. om de slaapspullen uit te laden). Voor die mensen geld: als je bij mij wilt blijven eten, prima (en bestellen bij de chinees zie ik eigenlijk ook best zitten) en dan gaan we van hieruit met de trein of bus richting Nijmegen. (bushalte is hier dichtbij, treinstation redelijk eind lopen... dus bus naar station Arnhem en dan op de trein naar Nijmegen of lopen naar station en overstappen in Arnhem, zien we dan wel) Knuffff Nathalie |