Citeren29.10.20090 likes
Duidelijk Nathalie (was het mij eigenlijk al, maar dit terzijde). Het ziet er tot nu toe naar uit dat Babsie en ik samen bij de Griek gaan eten!

Advertise here!! |
Citeren29.10.20090 likes Duidelijk Nathalie (was het mij eigenlijk al, maar dit terzijde). Het ziet er tot nu toe naar uit dat Babsie en ik samen bij de Griek gaan eten! ![]() |
Citeren29.10.20090 likes Dus het was toch een goed idee van wolf hihihihi ,lekker uitje maar het zou leuk zijn dat ik daar bij zouden zijn maar ja een andere keer misschien,als er nog tijd over heb kom ik zeker langs hahahaha!!
zoennnn & handdd fijne avond wolf |
Citeren30.10.20090 likes Gezellig,Bas ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.10.20090 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.10.20090 likes Ik kan niet mee, Heb weekenddienst :( |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20090 likes Graag wil ik van de slapers weten hoe laat ze hier denken te zijn.
Dit ivm het eten (heb besloten dat ik toch ga koken / bakken ofzo samen met mn zus). Ook wil ik weten of er iemand is die geen lasagnette en konijnenvoer (lees: sla) lust. Voor mensen die niet weten wat lasagnette is: bijna hetzelfde als lasagne maar dan met kleinere blaadjes en ik doe er altijd veel gehakt in met soepgroenten en lading kaas eroverheen, is uit de oven. Ik hoor het wel weer ![]() Knuffff Nathalie |
Citeren01.11.20090 likes ook ik ben uiteraard van de partij, een uitje laat ik me niet ontnemen.
zie jullie in nijmegen, Groeten Danida |
Citeren01.11.20090 likes Hoi
We dachten zelf tussen 4 en 5 uur te komen. Maar nu weet ik niet of shirley met de andere gaat uit eten, of we zetten shirley af in nijmegen station. Horen we snel ![]() Lijkt me lekker, wilfred houd niet van konijnen voer, lasagnette altijd lekker! Gr Anita en Wilfred |
Citeren01.11.20090 likes ik ga gewoon met jullie mee ![]() |
Citeren01.11.20090 likes ![]() |