Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren13.10.20090 likes
Mijn zussen (Domi en Danida) en ik willen graag gaan stappen met een paar mensen die hier ook komen zodat we eens weten met wie we chatten (en om een leuke avond te hebben uiteraard).
Nu willen we dit graag ergens in Nijmegen gaan doen (we kennen daar niets dus andere ideeën zijn ook welkom).
Uiteraard willen we dan wel weten wie dit ook zien zitten en wie wanneer absoluut niet kan (van degene die mee willen gaan dus he).
Uiteraard mag je lekker alles zelf betalen enz hihi

Laat maar een berichtje achter hier of in mijn mailbox van hier.

Groetjes,
Nenya (Nathalie)
Citeren13.10.20090 likes
Hoi Nenya

Ja lijkt me leuk en nijmegen ben ik geboren , maar ach veel veranderd, lijkt me leuk, en heb er ook weer super zin in een een uitje , mij maakt het niet uit hoe wat waar!!

Gr wonder (Anita)
Citeren13.10.20090 likes
als ik kan ben ik er ook (smilie)
Citeren14.10.20090 likes
leuk shirley hoogste tijd heb het gemist
Citeren14.10.20090 likes
is echt een aanrader om in nijmegen te gaan stappen wie daar zin in heeft je kan daar geweldig uitgaan wens jullie er veel plezier gr Visser

Advertise here!!

Citeren15.10.20090 likes
velen reactie`s hier :-(
Citeren15.10.20090 likes
als ik een datum weet kan ik meer zeggen :-)
Citeren16.10.20090 likes
Is dit een dames uitje of een algemene uitje!!!
Het zou ook leuk zijn om met elkaar gaan beachvollybal met eten zoals bbq erbij of wat anders hihihihihihi is maar een voorbeeld.

fijn weekend,

wolf
Citeren16.10.20090 likes
Hoi allemaal,

De datum is afhankelijk van wanneer de meeste mensen kunnen. Het lijkt mij wel het handigst om het op een zaterdag te doen maar dan hoor ik wel graag van jullie tegen hoe laat.
Willen we echt puur naar een café waar we elkaar niet kunnen verstaan (dus pas laat op de avond) of juist ergens tegen de avond aan?
Mijn voorkeur gaat naar het laatste uit, ik kan niet spreken voor mijn zussen maar gezien dat de meeste toch kinderen hebben is dit misschien wel het handigst. De mensen die dan langer willen blijven kunnen dat dan gewoon.

Nou ik kom wel alvast met een datum... wat dachten jullie van het eerste weekend van November?
Dit is dus een voorstel he!

Ik hoor het wel.

Knufffffff
Nathalie (Nenya)
Citeren16.10.20090 likes
7 nov dus? ligt er aan of iets anders doorgaat of niet ,laat het nog weten
31 okt. kan ik wel,das een deel van eerste weekend van november.

Adverteer hier