Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren26.10.20090 likes
2000 uur is wel een beetje laat , of ligt dit aan mij ?

mss gezellig eerst ergens wat eten onderling ?
Citeren26.10.20090 likes
eten ben ik altijd voor in
Citeren26.10.20090 likes
Babs
Citeren26.10.20090 likes
Ik weet dat dat cafe goed te bereiken is per bus en dat daar vlakbij allerlei restaurantjes zitten, waaronder 1 straat verder pizzeria Pinoccio (categorie niet duur en toch lekker). En ik heb in Engeland en Ierland gewoond, dus voor een Ierse pub ben ik altijd in!
Citeren27.10.20090 likes
ik vind kei leuk om mee te gaan op 21 novenmber kletsuitje ik weet alleen niet hoelaat het is gr margareth of kummieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Advertise here!!

Citeren27.10.20090 likes
Het ziet er dus naar uit dat we om 8 uur verzamelen bij The Shamrock, al dan niet op eigen gelegenheid. Maar hoe zit het met een eventueel etentje vooraf? Mij lijkt dat heel leuk, maar gezien de grootte van de groep moeten we dan reserveren en de tijd goed afspreken, dus dat moet vrij snel afgesproken worden dan. Heeft er iemand al voorkeuren wat betreft tijd en eventueel restaurant? Mij maakt het restaurant niet zoveel uit, al zou het wel het handigst zijn als het dicht in de buurt van The Shamrock is, maar dat komt wel goed, aangezien er heel veel restaurants daar in de buurt zijn. Volgens mij kunnen we ook het best zo vroeg mogelijk gaan eten, dan kunnen we er gezellig de tijd voor nemen, veel mensen kennen elkaar tenslotte nog niet live. Dus ik vind 5 uur een goeie tijd daarvoor. Dat lijkt misschien vroeg, maar misschien is het om kennis te maken ook leuk om wat te drinken vooraf te nemen en je zult ook altijd zien dat er mensen te laat zijn. Daarom is mijn ervaring dat je beter te vroeg dan te laat kunt afspreken en wie dan toch iets later komt heeft zich niet meteen al te haasten. Des te relaxter blijft het voor iedereen dan!
Citeren27.10.20090 likes
Hoi Allemaal,

Op zich een etentje vooraf is een goed plan echter... helaas kan ik dat niet betalen en ik denk dat ik dan ook voor mijn zussen praat. Wij hebben namelijk maar een uitkering en ik moet sowieso al sparen voor het avondje stappen. Ook ben ik bang dat ik al het meeste uit moet geven daar ik niet echt stapkleding enz heb (ik ga eigenlijk nooit uit en damesschoenen had ik ook al niet maar aangezien ik het niet zag zitten om te komen op mijn "wandelschoenen" heb ik die inmiddels aangeschaft, een flinke hap uit mijn budget).

Dus als jullie vooraf ergens willen eten zullen jullie dit helaas zelf moeten regelen, ik eet in ieder geval die avond gewoon thuis.
Wel ben ik rond 8 uur in The Samrock.

Knufffff
Nathalie
Citeren27.10.20090 likes
Nathalie zal ik je een tip geven waar je dan wel in nijmegen terrecht kan en dan ben je niet duur uit waar ook de studenten komen die is open van 12.00 tot 6.00 in de morgen die staat bijna tegen het centrum aan is een patatkraam waar je binnen kan zitten om te eten en als je bakkie wilt doen kan dat ook hoe weet ik dat ik ben paar jaar geleden veel in nijmegen geweest reed ik mee met een colega van hier en leverde wij snachts auto onderdelen af en namen daar dan wat mvg Rinus
Citeren27.10.20090 likes
Het is idd een leuk plan om te gaan uit eten maar net wat Nathalie zegt geld dat ook voor mij, oke ik heb wel schoenen hihi en kleding maar geen budget om te gaan uiteten.

tot de 21e
groetjes Dominique
Citeren27.10.20090 likes
Voor degene die wel mee willen uit eten,kan er dan iets van te voren afgesproken worden dan,en daarna naar de Shamrock waar we de anderen treffen die niet meegaan eten?

Adverteer hier