Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren27.10.20090 likes
Dat vergeet ik nog te vermelden en voordat dat niet duidelijk is (denk het haast wel maar voor de zekerheid):

We hebben dus nu geen verzamelpunt meer bij het station maar het verzamelpunt is dus gewoon The Shamrock. Voor degene die eerst gaan eten is het verzamelpunt waar jullie gaan eten he :-)

Visser, op zich een goed idee maar... ik ben dan nog altijd goedkoper uit thuis en is vaak nog lekkerder ook nog maar bedankt voor het meedenken!!

Knufffff
Nathalie
Citeren27.10.20090 likes
voor degene die wel wat goedkoper uit willen zijn de kraam staat aan de vierdaagse wandel route mvg Visser
Citeren28.10.20090 likes
Dan gaan jullie allemaal naar Nathalie toe om te gaan eten is ook goedkoper is dat misschien een idee hihihihihihihi,daarna naar Nijmegen toe veel plezier!!!

Have fun

zoennnnnnnnnn all en de heren een handdddddddd

wolf
Citeren28.10.20090 likes
Wolfje heeft het goed voor elkaar hihi
Allemaal bij iemand gaan eten die niet kan koken.... dan klinkt dat patatje van Visser ineens best lekker :-P
Plus waar moet ik iedereen laten? Lopend buffet, voor erin, eten pakken en in de tuin opeten hihi

Nee Wolfje, laten we dat maar niet doen al lijkt het me best gezellig hihi
Citeren28.10.20090 likes
Om het budget van de mensen die uit eten willen gaan niet teveel aan te tasten is mijn voorstel om dat te doen bij pizzeria Pinoccio. Nogmaals, dat is niet zo ver van de Shamrock vandaan volgens mij. Weet er misschien iemand een ander restaurant dat nog dichterbij is? Want het gaat echt niet goed met mijn lopen.. Ik denk er zelfs over om mijn fiets mee te nemen, dan heb ik nergens last van.. Zelfs met drank op fiets ik nog beter dan dat ik loop.. Wie vind het net als ik een goed plan om vroeg bij het restaurant te zijn (zie eerder berichtje van mij)? Ik zal op internet ff surfen naar restaurants dichtbij The Shamrock. Volgens mij heeft visser aandelen in die friettent..

Advertise here!!

Citeren28.10.20090 likes
wauwwww veel kapiteinen op 1 schip, nenya blijf je aan het stuur
Citeren28.10.20090 likes
Ik heb gewoon even gebeld met The Shamrock om uit de 1e hand restauranttips bij hun in de buurt te krijgen! En ik heb 2 zeer goeie opties wat mij betreft!
1. Een Griek! PAL naast de pub! Dit zou mij qua lopen uiteraard perfect uitkomen. De prijzen van de hoofgerechten daar gaan van 11 tot circa 20 euro. Meestal heeft een Griek flink wat schotels, die echt niet duur zijn en de meeste Griekse restaurants zijn ook niet karig, qua porties, dus hoef je ook geen voorgerecht te nemen (is mijn ervaring tenminste, maar dat kan voor sommige mensen ook anders zijn natuurlijk. Ik vond de hoofdgerechten hoe dan ook goedgeprijsd iig).

2. Ook vrijwel naast The Shamrock zit een Italiaan, Donatello's. Deze zit ook in Arnhem, waar ik dus woon, en ik weet dus dat'ie erg goedkoop is. Maar de kwaliteit van het eten vind ik in Arnhem persoonlijk minder en ik vind de sfeer daar ook niet zo byzonder..

Bij de Griek vind ik het vaak erg gezellig en 't is ook net wat aparter dan een Italiaan misschien. Dus persoonlijk stem ik op die Griek. Wat vinden jullie ervan om te kiezen tussen 1 van deze 2 restaurants? En mochten jullie dat leuk vinden, welke van de 2 heeft jullie voorkeur dan? Nogmaals, volgens The Shamrock zijn dit de restaurants die het dichtst bij hun liggen. Degeen die ik aan de lijn had vond die Griek ook leuker, maar ja, zij gaat niet mee uit eten dus haar stem telt niet..
Citeren28.10.20090 likes
haai carin vindt je dat echt wat je typt hihihihihi,we zouden ook bij kunnen eten maar ja dat is weer daarna te ver rijden hihihihihi!!

zoennnnnnn Carin

Nathalie jammer dat het niet gaat het zou wel leuk zijn in de achtertuin hihihihi,maar wel een kachel erbij anders wordt het eten te snel koud!!!

zoennnnnnnn Nenya

wolf
Citeren28.10.20090 likes
nou zit ik te lezen en zie nergens mijn aanmelding maar ik kan evt de 21ste wel mee ff vragen of wildthing ook mee wilt en fonkelina das gezellig ikleeshet hier wel waar en hoe
Citeren28.10.20090 likes
Mensen..... (en eventuele fietsbellen, weet niet of die hier zijn hihi)

Ik wil graag even weten wie er serieus bij mij willen blijven slapen, dit even ter indicatie hoeveel ruimte ik moet maken (lees: wat ik moet opruimen hihi).

Ook wil ik even weten hoe of wat... ik neem aan dat die mensen die bij mij slapen eerst naar mij toe komen en van hieruit naar Nijmegen gaan maar.. als diegene ook willen eten in Nijmegen... word dat iets lastiger. Ik hoor dus graag van jullie hoe of wat.
Ik wil ook best Lasagnette maken ofzo voor die dag maar dan niet gaan zeuren dat het niet lekker is, ik doe dan mijn best hihi

Ik hoor het wel weer.

Knufffff
Nathalie

Adverteer hier