Citeren27.10.20090 likes
Dat vergeet ik nog te vermelden en voordat dat niet duidelijk is (denk het haast wel maar voor de zekerheid):
We hebben dus nu geen verzamelpunt meer bij het station maar het verzamelpunt is dus gewoon The Shamrock. Voor degene die eerst gaan eten is het verzamelpunt waar jullie gaan eten he :-)
Visser, op zich een goed idee maar... ik ben dan nog altijd goedkoper uit thuis en is vaak nog lekkerder ook nog maar bedankt voor het meedenken!!
Knufffff
Nathalie
We hebben dus nu geen verzamelpunt meer bij het station maar het verzamelpunt is dus gewoon The Shamrock. Voor degene die eerst gaan eten is het verzamelpunt waar jullie gaan eten he :-)
Visser, op zich een goed idee maar... ik ben dan nog altijd goedkoper uit thuis en is vaak nog lekkerder ook nog maar bedankt voor het meedenken!!
Knufffff
Nathalie

Wie vind het net als ik een goed plan om vroeg bij het restaurant te zijn (zie eerder berichtje van mij)? Ik zal op internet ff surfen naar restaurants dichtbij The Shamrock. Volgens mij heeft visser aandelen in die friettent..
Ik heb gewoon even gebeld met The Shamrock om uit de 1e hand restauranttips bij hun in de buurt te krijgen!
En ik heb 2 zeer goeie opties wat mij betreft!