Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren02.11.20090 likes
Ik heb van Nenya begrepen dat zij gehoord heeft dat er meer mensen dan Babsie alleen graag mee uit eten willen! Nogmaals: als je mee uit eten wilt kun je kiezen tussen een Italiaans en een Grieks restaurant. Dit omdat deze 2 restaurants allebei zeer dicht bij The Shamrock liggen (de Griek ligt er zelfs pal naast) maar natuurlijk ook omdat vrijwel iedereen een van de 2 wel lekker en gezellig vindt! Als je mee wilt, kun je VOOR 14 november (dan wil ik namelijk gaan reserveren) stemmen voor het restaurant van jouw keuze. Tot nu toe staat het 2-0 voor de Griek (gestemd door Babsie en mijzelf) en de 3-0, gescoord door onze nieuwe chataanwinst goesje, zit er aan te komen. . Dus mochten er nog mensen zin hebben in lasagnette (:rolleyes dan kunnen die nog t/m de 13e op de Italiaan stemmen.. Al is gyros natuurlijk vele malen lekkerder! (Dit is dus GEEN sneer naar de kookkunsten van Nenya !:cool
Citeren03.11.20090 likes
hebben jullie die keeper van italie geen training gegeven dat het al 3-0 staat maar 1 ding wenst Visser jullie een onwijze fijne dag kusssssss knufffffffff
Citeren03.11.20090 likes
klinkt allemaal heel gezellig en de griek staat voor, beter. alleen even kijken voor mijn vervoer en ik begreep,dat ik iemand mee mocht nemen? ik reis niet graag alleen en neem dan een vriendin mee
Citeren03.11.20090 likes
Leuk dat je ook mee wilt gaan Goesje.
Ja, je mag iemand meenemen, hoe meer mensen hoe gezelliger

Knufff
Nathalie (Nenya)
Citeren03.11.20090 likes
Ik heb net van Goesje gehoord dat ze inderdaad meegaat! Ze neemt een vriendin mee en wil ook graag mee uit eten en wel naar de Griek. Als de Italianen nog willen winnen zullen ze Buffon in moeten zetten visser, want met deze keeper wordt het idd niks: 't staat nu al 4 - 0 voor de Grieken!

Advertise here!!

Citeren03.11.20090 likes
de griek blij dat die ook eens wint
Citeren03.11.20090 likes
Baska, Als je het nou eens gewoon op de griek houdt en vraagt wie er mee willen... is handiger als er toch al drie willen om dan gewoon daar voor te kiezen lijkt mij.

Dus van de mensen die mee gaan naar nijmegen:Wie wil dr bij de griek eten vooraf? (ik ga niet mee hihi)

Knufffff
Nathalie
Citeren03.11.20090 likes
ik ook niet en heli ook niet en shirley ,zie bericht gaat met ons mee!
Citeren04.11.20090 likes
Nenya, thnx voor je advies, maar een wedstrijdje vind ik wel leuk, we hebben toch nog tijd zat! 't Gaat ook om de lol he.. Maar de Griek gaat ongetwijfeld winnen!
Citeren04.11.20090 likes
de griek heeft het goed voor elkaar weten elkaar blindelings te vinden en er klopt niets nu bij de italiaan

Adverteer hier