Citeren23.10.20090 likes
Shirley smily leuk!!
Zo oppas ook geregelt, zooooooooo Fijn gevoel : -)het feest kan beginnen hihihih : P
Zo oppas ook geregelt, zooooooooo Fijn gevoel : -)het feest kan beginnen hihihih : P
Advertise here!! |
Citeren23.10.20090 likes Shirley smily leuk!!
Zo oppas ook geregelt, zooooooooo Fijn gevoel : -)het feest kan beginnen hihihih : P |
Citeren23.10.20090 likes ik vind het lief van je en heb respect dat je het zo doet en ik weet dat het leuk kan zijn heb er 1 meegemaakt wens je alle plezier en nijmegen heeft een leuke binnenstad en anders dump je ze in studentenhuis die zijn er genoeg mvg Visser |
Citeren24.10.20090 likes Goedemorgen,
Komen jullie eruit!! fijn weekend!! wolf geeft een ochtendzoennnnnnnnnnnnnnnn hihihiihhihihi |
Citeren25.10.20090 likes hoi nen misschien gaan dora en ik wild ook mee ???
maar we moeten nog ff goed bespreken oke . wil niet als de vorige keer dat we met z'n vieren zijn hihihhhih kom wel helemaal uit het west land en dan eerst naar dora toe en dan naar nijmegen toe . hoor het wel kus wild |
Citeren25.10.20090 likes Geachte chatters ,
Het is erg leuk om erheen te gaan maar wolf kreeg een bericht wolf zou ook mee gaan,sorry er is iets tussen gekomen en dat is even iets belangerijker voor ons en familie!! Nogmaals sorry wolf |
Advertise here!! |
Citeren25.10.20090 likes Wolfje,
Er jammer maar die dingen gebeuren he, volgende keer beter. Wild, Zeker weten dat iedereen komt kan je niet. Maar ik ben nog van plan om een pre paid kaartje te halen zodat mensen kunnen bellen met vragen (als ze later zijn voor waar ze heen moeten maar je kan dan dus ook bellen wie er komen bv). Maar ik neem sowieso gewoon wat mensen op sleeptouw mee hihi Komt allemaal goed, zeker omdat ik dit uitje continu onder de aandacht blijf houden totdat het zo ver is. Knuffff Nathalie |
Citeren25.10.20090 likes Ik heb net even gekeken naar dat café waarvan hier een link stond.
Helaas is het vanaf het treinstation dusdanig ver lopen dat dit niet te doen is voor sommige mensen (naar mijn mening) dus ik zoek nog naar een ander café wat dichter bij het station ligt. Wel kunnen mensen parkeren bij het station, ben ik net achter gekomen dus... voor degene die niet drinken maar wel met de auto komen... Knuffff Nathalie |
Citeren25.10.20090 likes Voor mensen die met de auto komen hierbij een link voor het parkeren:
http://www.centrumparkeren.nl/nijmegen.html Indien iemand andere info wilt hoor ik dat graag :-) |
Citeren25.10.20090 likes Poging 2, de eerste keer ging een beetje mis hihi
Nog bedankt Shirley hihi Ik heb een Irish Pub gevonden in Nijmegen en dat lijkt mij wel leuk om heen te gaan. Hierbij de gegevens van die pub: Irish Pub The Samrock Smetiusstraat 17 6511 ER Nijmegen (uiteraard) Indien iemand dit niks vind dan aub even laten weten.. Groetjes, Nathalie |
Citeren26.10.20090 likes Leuk,Nen ![]() Maar blijft t verzameltpunt bij station Nijmegen of ieder op eigen gelegenheid naar The Shamrock om 20 uur? |