Citeren22.10.20090 likes
shirley anders kom naar ons, en rijden we samen ??
Advertise here!! |
Citeren22.10.20090 likes shirley anders kom naar ons, en rijden we samen ?? |
Citeren22.10.20090 likes ik ga/kan niet mee maar wil iedereen die wel meegaat heel veel plezier wensen.
oo en ehm ik heb op die site even gekeken ik wil wel even wat bestellen ![]() als eerste graag ![]() daarna graag ![]() daarbij lust ik wel een glaasje ![]() hier kom ik de avond wel mee door, en als jullie ook ergens trek in hebben, neem gerust.. ![]() |
Citeren22.10.20090 likes Blijven slapen mag, zelf matrasjes ofzo meenemen. Ik schuif de banken wel aan de kant. O ja, dit geld natuurlijk niet voor iedereen, zo'n grote kamer heb ik nou ook weer niet hihi
De link kijk ik morgen even naar, nu lekker naar bedje. Knuffff Nathalie |
Citeren23.10.20090 likes Nen,
bij deze reserveer ik gelijk ruimte voor een 2-persoonsluchtbed ! ![]() Gr. ![]() heli !!! |
Citeren23.10.20090 likes goed idee wonder (smile) |
Advertise here!! |
Citeren23.10.20090 likes Wie blijven slapen in Nijmegen ff zien hoe het uitkomt voor mijn ,nog niet over na gedacht ihhihihihih,laat ik nog wel horen!!
Kom er nog andere personen bij of niemand meer ach ik hoor het wel hihihihihihiih een heel fijn weekend tot 21 november zoennnnnnnnnnn & handddddddd wolf |
Citeren23.10.20090 likes Ik blijf niet slapen, ik woon namelijk dichtbij genoeg om de nachttrein terug te kunnen nemen. Die gaat ook best laat, dus zal ik me dan ook geen spelbreker hoeven voelen! ![]() |
Citeren23.10.20090 likes Wolfje,
Niemand blijft slapen in Nijmegen tenzij diegene daar woont he. Maar sommige blijven bij mij slapen zodat ze niet zo laat helemaal terug naar huis hoeven en nee... ik woon niet in Nijmegen. Dus... de mensen die gewoon naar huis kunnen doen dat en de rest blijft bij mij slapen hihi. Oke, moeten we wel gezamelijk met de trein terug anders komt niemand er in hier en kunnen ze de weg niet vinden. Maar dat komt vast goed. Knufff Naatje |
Citeren23.10.20090 likes dat word dan gezellig bij je nenya maar anders er rijden ook taxi's en onder mekaar delen dat vallen de kosten mee kusssss knuffffffff hand Visser |
Citeren23.10.20090 likes Klopt Visser maar Heli wil perse blijven slapen anders gaat hij niet mee, hij wil een weekendje weg dus ik offer me wel op hihi
Maar als ik er zo voor kan zorgen dat er meer mee gaan... waarom niet he :-) |