Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Stappen / Uitje

Advertise here!!

Citeren21.10.20090 likes
Hoi Allemaal,

Ik ga er vanuit dat de meeste mensen met de trein komen en daarom lijkt het mij handig om daar een verzamelpunt te hebben.
Visser had het over dat er recht tegenover een cafe/restaurant zit, zelf heb ik die nog niet gevonden dus ik weet nog geen naam.
Van daaruit kan je zo de stad in en kom je gelijk cafe's enz tegen dus....

Voor de tijd denk ik zelf rond een uur of 8, ik hoor graag of iemand het hier niet mee eens is.

Ik denk dat ik een pre-paid kaartje ga kopen en het nummer daarvan hier ga vermelden. Dit is dan voor mensen die het niet kunnen vinden of later komen, die kunnen dan bellen om te vragen waar ze moeten zijn. Lijkt iemand dit niet handig? Laat het me aub weten.

Mensen die andere ideeën of opmerkingen hebben: laat van je horen!

Groetjes en knufffffff
Nathalie
Citeren22.10.20090 likes
Ik zou het ook leuk vinden om mee te gaan, alleen ben ik, zoals de meeste mensen denk ik wel weten, niet zo goed ter been.. Dus al teveel lopen naar verschillende cafe's zit er voor mij niet in. Hopelijk kan daar rekening mee worden gehouden dan en misschien is Arnhem, waar ik woon, ook wel een goede plaats om uit te gaan, want daar zit alles heel dichtbij elkaar! Wel 20 cafe's of meer, disco's veel restaurants, allemaal op ongeveer 1 vierkante kilometer. Maar Nijmegen vind ik op zich ook prima! Desnoods kan ik mijn fiets meenemen, al weet ik dat sommige gedeeltes veel hoogteverschil hebben, wat na een paar biertjes misschien wel genante momenten op kan leveren per fiets haha!
Citeren22.10.20090 likes
gezellig bas dat je ook mee gaat!!!
Citeren22.10.20090 likes
Bas,

Uiteraard is het niet de bedoeling om van cafe naar cafe te gaan. Alleen omdat ik niet weet wat een leuk cafe is zullen we daar ter plekke moeten kijken waar we precies heen gaan.
Uiteraard is het wel de bedoeling met elkaar rekening te houden, we gaan met z'n allen, niet ieder voor zich.
Dus als jij op een gegeven moment hulp nodig hebt, gewoon ff zeggen en dan pakken we je gewoon met 20 mensen op hihi.

Komt goed allemaal enne... het blijft Nijmegen, Arnhem kunnen de meeste al dromen hihi

Knuffffff
Nathalie
Citeren22.10.20090 likes
OK dan Nathalie! Dat de meesten Arnhem al kunnen dromen wist ik echt niet... Je weet al snel meer dan ik dus! Ik dacht dat het met een groep meestal toch wel op een soort kroegentocht uitdraait en dat je dan meestal niet in 1 cafe blijft hangen, dus dat had dan voor mij wat lastig geworden. Gelukkig ken ik Nijmegen een beetje en weet bijvoorbeeld dat er aan de Waalkade WEL een paar verschillende cafe's naast elkaar zijn, dus als we er dan 1 te saai beginnen te vinden kan ook ik makkelijk mee naar de buren. Maar goed, of het zo gaat zien we dan idd wel. Gelukkig ben ik niet zo zwaar dat er 20 man nodig zijn om me op te rapen!

xxx en knuffie terug, Bas

Advertise here!!

Citeren22.10.20090 likes
Er zijn meer mensen die niet lang kunnen lopen door verschillende "problemen" (om het even netjes en algemeen te noemen) en ik denk ook niet dat er veel mensen zijn met stevige wandelschoenen aan :-)

Komt dus allemaal goed :-)
Citeren22.10.20090 likes
Nen,

Ik kom met wonder mee, maar alleen als we ergens kunnen blijven slapen !!!!
In de hondenmand is ook al goed.

Om te kunnen komen, moeten we oppas regelen (Oma), en om 's-nachts naar huis te rijden mag ik toch niet drinken. Dusssssssss.......als we kunnen blijven slapen mag ik ook drinken !!! ( ben ik nog gezelliger......................hiihihhi )
(euuuhhh....wonder ook !!! )

Gr.
Heli !!!
Citeren22.10.20090 likes
whahaha heliber heeft er echt zin in, hoor niets anders, hahha ben ik niet gewend van hem, maar ook niet gek, met een tweeling, wil je er welleens uit lol
Citeren22.10.20090 likes
ja is mss wel waar wonder.................we zijn eraantoe

Kussssssss wonder

Gr.
Heli !!!
Citeren22.10.20090 likes
kunnen we niet eerder afspreken ik reis 2 uur met de trein , en blijf dan ook graag slapen

heb wel iets gevonden mss vinden jullie het wat http://www.cafejos.nl/

Adverteer hier