Citeren17.10.20090 likes
ik wil best mee hoor, lijkt me wel leuk en het is weer een man erbij he? ben geen vrijgezel helaas maar ja? beetje lol maken en een paar mensen leren kennen
Advertise here!! |
Citeren17.10.20090 likes ik wil best mee hoor, lijkt me wel leuk en het is weer een man erbij he? ben geen vrijgezel helaas maar ja? beetje lol maken en een paar mensen leren kennen |
Citeren17.10.20090 likes Lol maken is waar het om gaat, en om eens de gezichten en personen achter de chatnamen te zien.
Vrijgezel of niet, voor een leuke tijd maakt dat toch niet uit? Ik hoop wel dat er meer mannen komen, is dan erg gezellig. Maar... we hebben nog een maandje dus..... We wachten het af. Jullie mogen trouwens ook best iemand meenemen hoor, hoe meer zielen..... Knufffff Nathalie (Nenya) |
Citeren17.10.20090 likes accchhhh wrom ook niet, ja lijk me gezellig een keer om iedereen te zien,
dus ik ga dan wel mee, weer een man erbij en dan veel plezier hebben met zn alle dus wolf je bent niet de eenigste man tornado gaat ook mee dan hihihihi, voor een keer en veel plezier te maken en gezelligheid. datum of tijd maak niet uit, ik kan altijd en hoor t wel dan grtjes kussssss handddd tor. ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.10.20090 likes ![]() |
Citeren17.10.20090 likes idd vrijgezel of niet, maakt het uit!!
moet toch kunnen ! |
Advertise here!! |
Citeren18.10.20090 likes Kee tornado, als jij mij ff beld misschien dat wij met elkaar mee kunnen rijden of vindt beter om alleen te rijden jij woont toch in de buurt van leiden of heb ik het mis!! wolf probeerde al een mailtje sturen maar het ging niet zou wel leuk zijn toch nu nog meer heren erbij dan mag de vreugde beginnen wolf houd van feesten hihihihihihihihi,ik hoor het wel nathalie datum,tijd waar in Nijmegen geef even een postcode door dan weet ik waar ik heen mag rijden hihihihihihihihih
geweldig visser,tornado en ik wie volgt.................. wolf |
Citeren18.10.20090 likes Het gaat NIET hard van stapel ,wolf denk dat het enkele zijn van de heren die durven hihihihihihihihi dit zijn mannen geen watjes maar het is nog niet zo ver pas 21 november dus zou best kunnen dat er meer bij komen ihhihihihihihi!!
tot schrijfs wolf |
Citeren18.10.20090 likes meegaan tot nu als ik het goed hebt
domi danida nenya wonderfull heliber babsie wilma shirley wolf lefty tornado |
Citeren19.10.20090 likes van mij is het nog niet zeker weet me rooster van november van stage nog niet :-) |
Citeren20.10.20090 likes ff naar boven halen |