Citeren16.10.20090 likes
Oke.... 21 november... nog tegenstanders?
Advertise here!! |
Citeren16.10.20090 likes Oke.... 21 november... nog tegenstanders? |
Citeren17.10.20090 likes Nou na vele gesprekken op de scroll zijn de meeste het eens met 21 november en om verdere discussie te vermijden gaan we het dus op 21 november houden.
Plaats blijft Nijmegen. Ik ga alleen nog even kijken waar het "verzamelpunt" word en waar we dan precies heen gaan.. zodra ik meer weet horen jullie dat gelijk. Knufffffffff Nathalie (Nenya) |
Citeren17.10.20090 likes Dit is een echt uitje voor dames weinig mannen alleen maar dames zou ook leuk zijn dat er mannen mee gaat anders ben ik de enigsteman van kletsen wie volgt de wolf hihihihihihi is misschien wel leuk met jullie maar leuker als het goed gemengd is!!
fijn weekend, zoennnnnnnnnnnnnn & handdddddddddd wolfje |
Citeren17.10.20090 likes jij bent net de figuur om over de dames te waken en de laatste berichten zijn dat je veel geld bij je moet hebben Wolf maar wens je fijn uitje toe ze zijn altijd gezellig gr Visser |
Citeren17.10.20090 likes mooi Neyna
ooh nee niet alleen dames kom op heren!!!!!! waar blijven jullie hahahahaha |
Advertise here!! |
Citeren17.10.20090 likes inderdaad,waar blijven de heren nu????? |
Citeren17.10.20090 likes wolf is er al babsie,wonder, jullie typen het goed ,de heren durven gewoon niet anders haak ik ook af !!Meer heren anders ben ik de waak wolf hihihihihihihi?? |
Citeren17.10.20090 likes dames rekenen op jou Wolf niks geen afhaken gr Visser |
Citeren17.10.20090 likes kee Visser maar is leuk dat er meer heren meegaan zoals jezelf [visser]ben ik ook niet alleen !! Hoe vindt je het om samen met wolf te gaan'' lachen'' toch dat is nr.2 zijn ernog meer zoals hardd,denre,paulus,bear,tornado,rain het zijn voorbeelden kom op heren laten jullie wolf in de kou staan ........................ihihhihihihihihihi |
Citeren17.10.20090 likes als ik vrijgezel zal zijn had ik ja gezegd maar mijn vrouw is er niet zo'n voorstandster van en wat moet ik er tussen doen drink niet rook niet maar maak plezier zal ik zeggen gr Visser |