23.07.20070 likes
Dat bedoel ik,gewoon duidelijkheid.
Dan kan ieder zijn conclusie trekken.
Dan kan ieder zijn conclusie trekken.
Advertise here!! |
23.07.20070 likes Dat bedoel ik,gewoon duidelijkheid.
Dan kan ieder zijn conclusie trekken. |
23.07.20070 likes Hoi Denre,
Duidelijk Denre en zò moet het ook zijn, er zijn grenzen waar men zich aan heeft te houden. Grenzen die ook heel logisch behoren te zijn, voor iedereen. Wat Rain betreft, hij neemt/nam lange tijd een bijzondere plaats in, binnen het kletsen.com gebeuren, een persoonlijkheid die de èèn kon zoenen en de andere een schop onder de kont kon geven. Neemt idd niet weg, dat ook hìj zich aan de regels van kletsen.com moet houden en geen uitzonderingspositie kan innemen, daar heb je gelijk in. Al had ik hem (persoonlijk) die positie van harte gegund, waarschijnlijk ook, doordat ik een andere kant van hem heb leren kennen. Groetjes Suus XXX |
23.07.20070 likes Hohoho......nou wordt er gelijk geconcludeerd dat Rain diegene is die deed dreigen en met een rechtszaak begon te zwaaien.....maar dat heeft Denre niet geschreven !!!
Er zijn er twee met een jaar-ban, en wie wat gezegd of gedaan heeft, heeft Denre in het midden gelaten.... |
23.07.20070 likes Hohoho Ana, nu trek jij een verkeerde conclusie.
Ik heb het alleen over de ban van Rain en niet wie er wàt gezegd zou hebben. |
23.07.20070 likes Ik hou er mee op....zucht....nou worden mijn woorden weer verdraaid.....
Ik ben blij dat ik EN Rain EN Dani in mijn msn heb, en dat ik een super contact met hun heb....en dit gedraai en gewiebel met woorden en zinnen maakt het gebeuren alleen maar erger !!! Lebber en kusssss van mij |
Advertise here!! |
23.07.20070 likes mag ik hun email ook Ana ik mis die Gasten enorm en zeg daantje dat onze liefde gewoon blijft bestaan hoor en die ouwe gek doe die maar de Groeten en een Kuzzzz op de platte bek Ik kan deels mee gaan in het geen Denre als andwoord geeft op het gebeuren maar ik heb zo iets van bedreigen met letters of schelden zijn ook maar letters woorden kunnen kwetsen tja dat is de kracht ven het woord maar een ban van een jaar ik zal wel gek zijn maar voor een moord krijgje minder straf dus er moet in alle redelijkheid een oplossing voor tevinden zijn ... ik weet niet wat er precies is gebeurd maar het lijkt op een actie en reactie dus er zijn 2 partijen bij betrokken dus de waarheid ligt ergens in het midden 1partij met de macht en 2 `de partrij van de schreeuwers zonder de macht een ban te geven maar de vraag is wie heeft er in deze nou gelijk gehad de schreeuwers of die met de macht daar komen we nooit achter da's wel jammer vind ik ....<{ik beroep me op het recht van vrijemeningsuiting in bepaalde landen zou ik er voor verbannen kunnen worden}
ook van kritiek kunje leren.. Groetjes Plofff |
25.07.20070 likes Wel het meest bekeken onderwerp hier.... Blijkbaar toch wel iets dat leeft (nog) ![]() |
25.07.20070 likes actie en reactie ...........
als je een reactie geeft op een bepaalde actie waar je het niet mee eens bent ...... en dat spelletje gaat zo een tijdje heen en weer ,waar je dan ook nog uiteindelijk gewoon voor word uitgelachen roept dat zeker voor iritatie's op . dat die dan hoog oplopen is te begrijpen .... waarom wel de eene partij straffen en de andere partij niet ? of is dat de democratie die word gehandhaafd door de staf |
26.07.20070 likes Hoihoi,
Iedereen heeft recht op een mening, en wanneer je voor je mening uit komt, krijg je hier echt geen ban. Indien dit zo was geweest zouden er inmiddels al meerdere personen op de ban moeten staan, vanwege kritiek op het team vrijwilligers van Kletsen.com. Waar mogelijk lossen wij onenigheden op een volwassen manier op, maar als dit niet mogelijk is moeten wij helaas andere maatregelen nemen om de gezelligheid op Kletsen.com te kunnen waarborgen. Groeten en we Kletsen.com, Denre |
31.07.20070 likes ben t met denre eens een persoon heeft al eer ban voor jaar gehad voor t zelfde en mocht door my terug komen als men zich gedroeg maar nu weer zelfde geen medely mee er zyn meerdere dingen gebeurt dus trek geen conclusies als men t niet weet en ben t eens met denre want als je by hun komt word je ook gekickt of gebant terwyl je nog niet eens wat doet ik hou nu op en ga weer van mn vakantie genieten en wens er sterkte met der zwangerschap t is net rivela ewoon vreemd en niet lekker hahaha mzzl |