Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Eeen ban van 1 jaar....

Advertise here!!

31.07.20070 likes
Huh....JPA...wie is er zwanger dan ????
31.07.20070 likes
alweer john

groeten visser
03.08.20070 likes
Alle reacties nog eens gelezen en nog eens overdacht, maar kom toch nog maar weer terug op mijn eerdere standpunt, wat mij betreft heeft de ban lang genoeg geduurd. Waarom ? Nou ik zie ook dat anderen liever niet terug komen op Kletsen vanwege deze ban en dat kan toch ook weer niet de bedoeling zijn. Dan wordt het middel erger dan de kwaal of zoiets. Ik blijf toch maar liever een voorstander van een nieuwe kans op rehablitatie. Allways.

Groet,

Leo
03.08.20070 likes
mogen van mij ook terugkomen als ze zich aan de regels houden maar wij hebben niets te beslissen leo als er nou ook eens moderatoren zich uitspreken voor terug keer

groeten visser
03.08.20070 likes
Ben ik helemaal met je eens met Visser, aan de regels houden lijkt mij een goede voorwaarde. Maar de mod's vormen een front en dat snap ik dan ook wel weer. Wij hebben idd niets te beslissen, maar hebben wel een stem en die is ook wat waard denk ik en die mag ook gehoord worden. Wat mij betreft mogen ze terugkomen Visser, maar ik vrees het ergste.

Groeten, leo

Advertise here!!

03.08.20070 likes
Visser...Leo,

Na de chat van gisteravond is het toch duidelijk dat wij als chatters ere geen mening over mogen hebben ?

Praat je er, op een rustige manier op chat, erover, dan word je tikken gesnoerd en krijg je 3 x een mededeling dat je je mond moet houden.

Nou dan ben ik dus wel de wijste, en hou mijn mond.

Want ik mis de scherpe onzin van Rain, en de kwallige onzin van Dani...maar er zijn hier nog steeds mensen met wie ik graag praat en donder.

Al met al, was Breaky niet blij met het chatten van gisteren, ook hij is van mening dat je gewoon niet mag zeggen wat je denkt, want dan schaadt je de oprechtheid van de moderators.
Tuurlijk...ze hebben recht op een uitje !
Tuurlijk hebben wij, als chatters, recht op chatten als zij er niet zijn. Heb toch *verdorie* betaald om hier te mogen kletsen met mede chatters ???

Maar goed, een aantal moderators vonden het nodig om de chatters gewoon uit te lachen, hoe laag....vreselijk laag.
Ik ben ook niet op chat als die moderators er zijn, of ik zeg heel weinig !!!
Daarbij, krijg ik van 1 moderator een ban als ik iets verkeerd zeg: want zo zou ze mij terug pakken ....

Nu weet ik bijna zeker dat dit berichtje verwijderd zal worden als een van de moderators het leest, want nogmaals........

Ik zwijg verder...heb jullie lekker toch al in mijn msn ;)

KUSSSSS Anamoon
03.08.20070 likes
ik heb het gelezen anmoon en kan je alleen maar gelijk geven

visser
03.08.20070 likes
Hoi Anemoon,

goed dat je dit zo eerlijk zegt en ik ben het helemaal met je eens. Ik baal soms ook van het beetje enge clubje (er zitten overigens ook echt toffe modjes bij hoor en die zijn me ook dierbaar) maar ik laat me zowiezo niks opleggen of bepalen wat ik wel of niet mag zeggen en jij ook niet. Dat uitlachen doet me niks, ik lach nog harder nl en sta er een heel eind boven. Vond het overigens wel leuk dat je weer ff terug was op kletsen. Kijk de enige echte waarde van een chat-site dat zijn wij, de mensen die het leuk vinden om te chatten. Zonder volk geen chat-site... En toevallig vinden de meesten van ons dat die belachelijke 1-jaars ban nu wel eens klaar moet zijn. Helpen zal het niet vrees ik (erg eigenwijs clubje zeg maar), maar we hebben het punt maar weer eens gemaakt.

Keep up the good work!

Groet,

Leo
03.08.20070 likes
het zal ons altijd blijven bezighouden heb het trouwens anders meegemaakt maar laat maar geen moderator die er trouwens op reageeert vreemd is dat

visser
03.08.20070 likes
ja idd Visser. Maar ik denk dat meeste mods niet durven, want ze staan zogenaamd als 1 man achter hun beslissing en de mening van Denre. Daar doe je gewoon niks aan. Zou idd wel eens goed zijn als er eens een modje opstond die ook een eigen mening durft te hebben over deze ban. Maar let op: nu zal er wel weer iemand reageren met het oude verhaal dat hij gewaarschuwd was en dat het zo niet meer kon en bladiebladiebla.... Het zij zo. I rest my case.

Groet,

Leo

Adverteer hier