22.07.20070 likes
we hebben hier nog steeds geen namen genoemd maar de 2e is een vrouw
kusssssssss en knuffffffff en handdddddd visser
kusssssssss en knuffffffff en handdddddd visser
Advertise here!! |
22.07.20070 likes we hebben hier nog steeds geen namen genoemd maar de 2e is een vrouw
kusssssssss en knuffffffff en handdddddd visser |
22.07.20070 likes De chatters die flair heeft genoemd,brachten juist gezelligheid.
Ik wist niet dat deze chatters een ban hadden. Ik zou wel eens willen weten,waarvoor. Als het om iets onbenulligs is,heb ik mijn tijd hier ook gehad. Dan zoek ik wel iets anders,waar je nog IETS mag zeggen. |
22.07.20070 likes Voordat er weer allerlei misverstanden en wilde verhalen rond gaan ...
Rain en Daan hebben een ban, de rest die niet meer komt is een gevolg van .... snappie ? |
22.07.20070 likes FF voor de overduidelijkheid.........IK HEB GEEN BAN maar ik mis mijn maatjes en drom kom ik niet meer zo vaak hier, maar soms zo maar ff heel snel......lebberkusssenmegasmakkkkk ![]() |
22.07.20070 likes ik spreek ze nog dagelijks hoor, gezellige chatters ![]() |
Advertise here!! |
22.07.20070 likes anamoon jij ook kussss en lebber want jou mis ik toch ook wel
visser |
22.07.20070 likes Hoihoi,
Niemand krijgt zo maar een ban op Kletsen.com, wij hebben duidelijke regels wat wel en niet kan en indien je je daar niet aan houdt krijg je een ban. De eerste keer dat je een ban krijgt is deze 2 weken, de volgende ban is iets langer en als je maar genoeg doet wat niet door de beugel kan, wordt die ban vanzelf een jaar. Zelf chatte ik al een aantal jaren voordat ik Kletsen.com heb opgericht en heb nog nooit een kick of een ban gehad. Volgens mij krijgt geen enkel fatsoenlijk mens een ban, laat staan meerdere keren. De mensen die nu op ban staan hebben het er volledig zelf naar gemaakt en er komt ook geen pardon voor deze personen. Indien je reklame wilt maken voor andere chat sites, mensen loopt uit te schelden, loopt te stoken of dreigt met rechtzaken tegen Kletsen.com dan ben je hier niet welkom. Nu lees ik dat een aantal mensen vinden dat deze mensen niet zo'n lange ban verdienen maar ik ben benieuwd hoeveel van deze mensen, nadat ze meerdere keren zijn uitgescholden en bedreigd, zulke mensen opnieuw in hun huis zouden laten, zelfs na een jaar. Groeten en we Kletsen.com, Denre |
22.07.20070 likes Denre, als het is zoals jij het stelt, ben ik het volledig met je eens. De enige keer dat ik een ban kreeg was dat omdat ik Rick plaagte...die legte aan een newby uit wanneer je gebanned wordt en ik als verse vip daagde dat - zeer overduidelijk (wie wil er sex met me oid) uit :P.
Ofwel: ik hoop dat alle andere kletsen.commers en net zo over denken..op andere sites ligt de grens precies zoals Denre die nu uitlegt..dus begin niet over dat het hier zo`n hecht groepje is etc..diegene met een ban wisten heel goed wat ze deden. Groetjes mij ![]() |
23.07.20070 likes Denre, now we're talking. Bedankt voor dit ietsipietsie late antwoord maar dit lijkt me idd duidelijk. Dat schelden wist ik maar dreigen en rechtzaakgedoe wist ik niet. We hebben het - met de beste bedoelingen overigens - geprobeerd, maar ik snap dat dit nogal wat redenen zijn om een keer een rode kaart te trekken, desnoods van 1 jaar. Dus beslissing ben ik mee eens.
Wat mij betreft subject closed, Groet, Hunterleo |
23.07.20070 likes ben blij dat ik nu eens de reden weet waarom en als het zo ligt sorry dan dat ik verkeerd reageerde
visser |