Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Eeen ban van 1 jaar....

1

Advertise here!!

17.07.20070 likes
Beste chatters. Allereerst wil ik ff kwijt dat ik de laatste tijd weer enorm veel lol beleef aan wat volgens mij de leukste chat-site van nederland & belgie is. Maar nu begrijp ik dat 1 van de vaste bezoekers - we gaan geen namen noemen - een ban van 1 jaar aan zijn/haar broek heeft gekregen. Nu begrijp ik ook wel dat je daar mss heel wat voor moet doen om zo'n sanctie aan je broek te krijgen, waarvan akte. Het blijft natuurlijk een arbitraire aangelegenheid van wie wat waar en hoe en waarom om er uitgegooid te worden voor zo'n langen periode. Mss kennen wij niet alle details maar de persoon in kwestie geeft wel aan spijt te hebben en heel erg graag terug te willen keren op kletsen.com. Ik plijt ervoor om hem/haar die kans te geven. Hoe dat dat dan uitpakt kan alleen de toekomst uitwijzen, maar ik zou het van grote moed, wijsheid en barmhartigheid vinden getuigen als de commisie der opperhoofden van kletsen.com tot een dergelijke beslissing konden komen. Ik geloof in een laatste (mss voor de zoveelste keer laatste) kans. Wat mij betreft mag hij/zij terug, want die kan het echt gebruiken geloof me. Een ban voor 1 jaar is wat erg buitenproportioneel.

Groet en benieuwd naar reakties,

Hunterleo

PS: dit bericht stuur ik namens een aantal medestanders. Er zullen ook ongetwijfeld tegenstanders zijn, maar ik zie dit als een democratisch forum.
17.07.20070 likes
een jaar vind ik ook wel erg lang wat moet je in hemelsnaam gedaan hebben

visser
17.07.20070 likes
Hoihoi Leo,

Ik ben het hier helemaal mee eens.
Dus wat mij betreft, opperhoofden van kletsen.com,
willen jullie dit nog eens overwegen?
Een goed gesprek zou mss een idee zijn

xxx Suus xxx
17.07.20070 likes
Hoi Leo,

Ik ben het ook volledig met je eens, wat er is voorgevallen weet ik niet, en daar heb ik ook niks mee te maken, maar een ban van een jaar voor die persoon vind ik persoonlijk buiten proporties...

Maar goed, dat is mijn mening...

Groetjes Jaco
17.07.20070 likes
plijten is touwens met een korte ei...hihihi

Advertise here!!

18.07.20070 likes
Inderdaad Leo, wat een domme spellingsfout van jou. Je krijgt van mij een msn-ban van 1 uur

Tja, fouten maken we allemaal en die moeten we iemand ook wel weer kunnen vergeven. Amen.
Het blijft chat, dat doen we tenslotte allemaal om ff te relaxen , tijdens het 'echte' leven moeten we al genoeg en zijn er al zoveel regels en wetten.
Ik vind dat iemand, na een goed gesprek over wat er mis ging en excuses , zeker een nieuwe kans moet krijgen. En niet pas na 1 jaar.
Er zijn chatters waar zo'n dagelijks praatje heel belangrijk voor is. Niet iedereen heeft werk, gezin en familie of de mogelijkheden om buitenshuis leuke dingen te doen.

En hebben de 'opperhoofden' dan het recht om iemand het dagelijkse gezellige kletsen.com-praatje te ontnemen ??

Groetjes, Flair
18.07.20070 likes
ik vindt dat we de regels die de mods opleggen moeten respecteren.mede dankzij hun regels en hun opstelling is dit een gezellige, leuke chat. Als we ons allemaal ermee gaan bemoeien wordt het een wanorde. ik weet niet over wie het gaat en waarom. ik ga ervan uit dat de mods naar alle redelijkheid hebben gehandeld en de persoon in kwestie vantevoren op de hoogte was van de eventuele ban van een jaar alvorens hij toch weer blijkbaar over de schreef is gegaan. als de mods toegeven aan de smeekbedes, hoe moeten ze dan in de toekomst handelen. ze ontnemen dan hun eigen geloofwaardigheid.

dat een jaar lang is mag duidelijk wezen, of het te zwaar is kan ik niet over oordelen ook aangezien ik niet weet wat de precieze toedracht ervoor is.
18.07.20070 likes
In principe ben ik het met je eens Krummm, alleen is dit ff een geval apart. het ligt dus even iets gecompliceerder, maar uiteindelijk dan maar op forum omdat ik niet verder kom via de officiele weg. We kunnen daarom ook niet in details gaan treden, zou overigens ook niet netjes zijn. Laat ik het zo zeggen: de persoon in kwestie kan/mag nu 1 jaar niet met ons kletsen vanwege beslissing hogerhand en dat is gewoon bezopen zo een lange periode. Moet jij eens proberen om bij een rechter een celstraf van 1 jaar ONVOORWAARDELIJK aan je broek te krijgen. Moet je heel wat voor doen hoor.

Groet,

Hunterleo
18.07.20070 likes
maar nu via het forum proberen aandacht van anderen krijgen die ook niet weten op wat voor manier het gecompliceerd in elkaar zit????? vindt het wel een goed iets dat je het zo voor iemand opneemt... zegt wel wat
tis ook lang maar voorbeeld van gevangenschap in real world...... we klagen allemaal dat het te mild is... de straffen te kort en hoe reageren we als er iemand vrij komt omdat hij/zij spijt heeft??????
18.07.20070 likes
Appels met peren vergelijken ?? .... het ene geval is het andere niet. In real life niet en op de chat niet. Ik zou hier natuurlijk niet gaan zitten pleiten voor pedo's en racisten.

We jammer dat er toe nu toe maar een handjevol chatters zijn mening durft/wil geven. [ wat die mening ook moge zijn]

Het zegt idd veel over iemand Krummie. Als een chatter hier aanwezig is dan is het Heyyy en Doeiiii met ontelbare kusjes erbij, maar zijn/moeten ze weg...dan is ook bijna iedereen ze gelijk vergeten...... Jouw probleem, zoek t maar lekker uit, ik vind mezelf belangrijker.

Gezeliig kletsen.com- vriendschap ?

1

Adverteer hier