Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Eeen ban van 1 jaar....

7

Advertise here!!

05.08.20070 likes
Ik wilde even één ding opmerken in zo verre ik recht heb om iets te zeggen over deze discussie .
Ik weet niet het naadje van de kous maar heb alle reacties gelezen en ik lees zo wie zo dat hoe langer het onderwerp staat , hoe meer het in mijn ogen frustratie is over het feit dat Denre en zijn modjes niet toegeven aan de kring chatters die zich blijkbaar aangesproken voelen door de ban van andere chatters , ik denk met mijn bescheiden mening dat het niet verkeerd is , ook is de hand in eigen boezem te steken en de fout bij je zelf te zoeken in plaats van anderen hier de schuld van te geven ( chatters en mods ) .
Huilen met de wolven in het bos is altijd makkelijk en is dus ook het probleem waar heel veel mensen in de gewone maatschappij mee kampen .
Regels zijn regels en of ze nou hard voor de ene zijn of te soft voor de ander ze zijn er om gehandhaaft te worden en als je het tarief weet moet je later niet gaan lopen miepen .
Komt bij mij kinderachtig over , ik weet uit eigen ervaring dat je het zo nergens zal redden .
Respect is waar het in de kern om draait maar dat moet je verdienen en kan je ook verliezen .
05.08.20070 likes
Dat heb je mooi verwoord Deep en ik kan het ook in grote lijnen met je eens zijn. En wellicht heeft de persoon in kwestie het ook allemaal aan zichzelf te danken, maar de meeste leden hier zijn meer van: zand erover en laatste kans, omdat wij ook weten dat hij de chat erg mist. That's all. Een jaar niet kunnen kletsen met vrienden is nogal wat, dus dachten wij dat een discussietje wel op zijn plaats zou zijn. Meer kunnen we niet doen en we bedoelen het allemaal goed.

Groet,

Leo
05.08.20070 likes
Lieve rain,ik mis je kuss en knuff Bonnn

Misschien kan iemand die copieren naar hem,want hij ken ook niet op forum komen maar wilde het wel kwijt.

ik heb me soms vreselijk geergerd aan je en jij aan mijn gezeur maar het ging de laatste tijd erg goed en gezellig tussen ons en eerlijk is eerlijk ik mis je toch want je bent een toppertje,kuss en knuff Bonn
06.08.20070 likes
Gaat hier snel achteruit...

Tja benzine is duur...
7

Adverteer hier