|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve hunter,
Wil je de persoon in kwestie de groetjus doen en een hele dikke knufff en kuss geven als je de persoon spreekt en zeg dat ik persoon enorm mis.
Kuss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik kan hier niet over oordelen,ik weet niet wat die persoon heeft gedaan .
Zelf neem ik geen blad voor de mond,op de chat.
Maar zal nooit iemand bedreigen,of schuttingtaal neer zetten.
Mischien een idee.....Om bij een ban,hier op het forum neer te zetten,waarom de persoon die een ban heeft gehad,die ban heeft gehad. |
Anonymous Undefined 65739 berichten mogen van mij terug komen zijn de kwaaiste niet en waarom krijgen wij geen uitleg
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jammer dat vergeven en vergeten zo moeilijk is ... |
Anonymous Undefined 65739 berichten kinderen geven elkaar de hand en zijn weer vriendjes en kunnen weer samen spelen. |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten met kinderen is het zo nu ruzie en minuut later vriendjes of vriendinnentjes moet toch zeker ook kunnen bij volwassenen
groeten visser |
Ja dat is waar heren....
Ik heb trouwens geen enkele chatter zien typen : ik ben blij dat hij/zij niet meer op de chat is.
Dus misschien zijn de chatters toch best wel verdraagzaam ?!
Ik mis de gezelligheid van Rain, Marie, Daantje, Anemoon, Breaky en Dodo ....  Maar Oma Flair stopt hiermee, t is toch vechten tegen de bierkaai ...
Toedeledokiiii
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Oma Flair......
Vrijwel iedere dag komen Breek en ik op het forum kijken en nieuws-gieren want ook wij missen het gezellig kletsen op kletsen eigenlijk best wel....
en het doet heel goed dat jij als eerste de namen durft te tikken om wie het allemaal gaat...gogogo !!!
Tuurlijk zijn er een aantal van ons die gewoon nog kunnen en mogen kletsen.....maar wij missen onze maatjes....om mee te dollen en zelfs om serieus mee te praten.
Mss dat er eindelijk iemand (Denre......) besluit om toch........
|
Anonymous Undefined 65739 berichten marie zit nog met verhuizing die heeft geen ban maar ik weet dat er 2 een ban hebben gekregen van 1 jaar kunnen zelfs niet op forum komen is algeheel |
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser,huh 2 met een ban voor een jaar,eentje weet ik en die persoon mis ik enorm maar wie is die tweede dan???
Ik ben terug van vakantie maar heb wel het een en ander gemist geloof ik en ik snap er niets meer van??
Maar inderdaad vergeven is toch wel een mogelijkheid??
Trusten en dikke kuss en knuff Bonn |
|