Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Buck's schrijfsels !!!!!

Advertise here!!

20.07.20100 likes
Hoezo verdrietig Wild?

kuss Buck
22.07.20100 likes
Loop mee en geef je hand, betaal contant of ze maken je van kant, er is hier genoeg aan de hand. ze verdwalen in de krant, zielen steken ze in brand en vooral zulke teksten want die zijn daar 3de hands.

Regelrecht uit het hart vandaar dat het smelt, de reguliere media bekijkt het met smart, verdwaalt in de hoop op dollar tekens.$
Het ligt er maar net aan welk voorbeeld je wilt geven. Laten we het zo houden bij deze dan kun jij gelijk een kopje thee erbij nemen en dan creeer ik alvast wat regeltjes voor jou om te lezen.

Bevrijd uit een hele hoop spijt.
Ze was nog maar 15 en verwijten zich zelf van alles in het leven. ze kon het niet naar verwachting beleven. Alles zat haar tegen.
Op een dag was het haar tijd om het weg te geven. Het was misschien voor even maar ze zag een ander leven. door het beseffen dat het vrezen haar realiteiten zeefde zag ze het verdreven en verborgen probleem die toch echt diep in haar leefde.

Via via leek het alsof ik zweefde en deze S HIT met mensen beleefde geen idee waar het vandaan komt. Hoe kan het ook anders als je niet eens verstaat wordt. Het hartloze is waar je voor wordt klaargestoomd als kleintje. Mij houden ze in ieder geval niet aan het lijntje, Kom me nu geen rekeningen geven ik wilde net verder lopen ga je mee.

Hoeveel tekens moet je krijgen voor je eindelijk doet wat je altijd al wilde bereiken.
Hij kwam thuis van zijn werk niet wetende dat vandaag zijn leven drastisch ging veranderen. Vast in de patronen waar die maar niet uit kon komen. zoals gewoonlijk besteld hij eten buitendeurs. Via internet lekker makkelijk. Ongezond doe niet belachelijk. Kom op je ziel is niet achterlijk.
Vervreemd van het leven daar is de pizza.
Tijdens het belopen van de trap vergat hij even dat de leuning los zat.
In het ziekenhuis was waar hij belande en inzag dit gaat zo niet langer.

De gave om te kunnen spreken over wat wie weet wel in je leefde, een drijfveer met velen reinigingspatronen die de atomen kietelen en het hart weer opent. In mijn ogen nodig in het land der hartloze.

Geef jezelf de hoop en je creeert je mogelijkheid levende lessen zonder enige spijt. Op het moment zo afschuwlijk achteraf zo weerzinwekkend belangrijk, geef me de mogelijkheid om je mee te nemen.
De rede is wat zal blijven leven geen wet of kreet die dat kan tegenspreken.
05.08.20100 likes
Hele mooie en wijze woorden Buck
05.08.20100 likes
mooi geschreven buck, mis je, dikke kus en knuf
06.08.20100 likes
Ieder mens wordt blanco geboren ,ploep,zo maar op de wereld gezet.
De omstandigheden maken de mens en de mans maakt de omstandigheden,en we moeten door of we willen of niet!
Jezelf zijn is een mooi gegeven maar het moet ook mogelijk zijn.
Ik werk en heb ook andere verplichtingen,en anderen zijn weer ziek of hebben andere omstandigheden waardoor je niet helemaal jezelf kunt zijn.
Zo als je al beschreef Buckje,veel wordt je aangeleerd en het is aan een ieder om te zien wat je er mee kunt of wilt doen.
zo moet ik vanmiddag en de avond ook weer werken,terwijl ik liever lekker thuis zou willen zijn... maar ja ,de omstandigheden he
Toch probeer ik te genieten wanneer ik niets hoef van iets of iemand,en dat gaat me wel steeds beter af
kuss,Babs

Advertise here!!

12.08.20100 likes
Lieve Bonn ik ga weer blozen van je mooie woorden.
Sorry dat ik een tijdje nie ben geweest - ik had me ff afgesloten van de buiten wereld. lekker tot mezelf komen en nog meer ontdekken van mezelf.

Lieve Babs , wat je beschrijft heb ik weinig op aan te merken , zo is het leven.
12.08.20100 likes
Soms denk je dat alles je tegen zit en dat mensen tegen je zijn, maar in werkelijkheid doe je dat allemaal zelf. Het kan zijn dat je vroeger iets ergs hebt meegemaakt en dat je je gevoelens daarover nooit echt hebt kunnen uiten. Wat je dan in jezelf doet is het volgende. Je hebt medelijden met jezelf en wil graag dat iemand je troost en kan begrijpen. Dit is onmogelijk, omdat je deze gevoelens niet echt durft te uiten door een angstige gebeurtenis (van vroeger). Door steeds maar in de deze negatieve spiraal te blijven hangen wordt het allemaal steeds erger. Je denkt dat de hele wereld tegen je is, maar in werkelijkheid doe je dit dus zelf. Je bent alleen maar met jezelf bezig, want je zoek steun en begrip die er steeds maar niet komt. Dit neem je je omgeving kwalijk en begint je aan alles te ergeren. Je doet nog wel mee, maar het is niet meer echt. Je zegt dat het goed gaat en je uit niet alle ware gevoelens. Je wordt kwader en kwader en uiteindelijk zal de bom eens barsten. Je komt er dan achter dat je te veel ingehouden hebt en je wil het weer wegstoppen, maar het lukt niet.

Hou je niet meer in en uit gewoon alle opgekropte dingen. Schreeuw het van je af en kots het uit. Vertel hierdoor wie je echt bent en wat je van de mensen verlangt. Iedereen verlangt dingen van zijn of haar omgeving. Dit moet je ook blijven doen. Door deze verlangens te uiten geef je aan wie jij bent en wat je graag wil. Mensen komen net als jij tot rust als je weet wat je omgeving echt verlangt. Als jij weet wat een bepaalde omgeving verlangt, dan weet jij ook of je in die omgeving of persoon past of niet. Zo hoeft niemand zich nog druk te maken of het echt is of niet.

Deze onzichtbare egoïsme is moeilijk te accepteren en te herkennen. Je kan er op verschillende manieren achter komen. Bijvoorbeeld door een week geen TV te kijken of te computeren en gewoon met jezelf durven zijn. Gewoon even niets doen en kijken wat voor gevoel er dan uit jou komt. Als dit een rotgevoel is en je probeert weer afleiding te zoeken, dus te vluchten, dan weet je dat je gevoelens aan het onderdrukken bent. Je bent dus een slachtoffer van jezelf en hebt daar ook nog medelijden mee, want ander zou je geen afleiding willen zoeken. Je bent nare gevoelens die in je zitten aan het verbergen en speelt dus toneel om het maar niet te hoeven voelen.

Op deze manier kan je alles kwijt raken in je leven ,omdat je van iedereen verlangt dat ze weten hoe jij je in het echt voelt. Dit is onmogelijk, want je geeft het niet aan. Je stopt het diep weg, verborgen van jezelf, dus van anderen. Je bent niet eerlijk tegen je kinderen en zuigt geluk uit die kleine schepseltjes. Je liegt je man of vrouw voor en je hele omgeving. Je wil eigenlijk zielig gevonden worden en een aai over je bol en niemand lijkt hier begrip voor te hebben, want ze zitten met hun eigen problemen en toestanden. Jij staat steeds maar voor ze klaar en je wil hier onbewust iets voor terug. Toch gebeurd het niet. Wat je ook doet en hoeveel je ook probeert een mooi mens te zijn. Ze zien het niet. In werkelijkheid ben je kwaad. Vooral kwaad op jezelf om dat je niet over een angst heen durft te stappen. Omdat we zoveel afleiding hebben in onze huidige maatschappij en omdat mensen gelijkgestemden blijven opzoeken, komt hier ook geen verandering in. Hierdoor worden ze steeds materialistische, egoïstische en liegen ze de hele omgeving voor. Zo gaan mensen tegenwoordig over het algemeen met elkaar om. Dit is de maatschappij en hier moeten we nu mee stoppen. Kijk naar jezelf en zie hoe egoïstisch jij bent. Vertel collega's de waarheid. Durf NEE te zeggen. Slik niet alles wat op je afkomt, maar voel wat bij je past of niet en geef dit aan. Uit alles wat je in je hebt en hou geen stukje gevoel vast als het eruit wil. Gevoel is een antwoord op een vraag die jij niet altijd gelijk begrijpt. Probeer te luisteren naar de antwoorden en zoek de vragen erbij. Durf te laten zien wie je bent, want anders besta je niet in deze wereld, in je omgeving, maar alleen diep verborgen in je eigen kleine lichaampje.

Verander jezelf, verander de wereld!

Het fijnste geluk,
12.08.20100 likes
lief broertje

wat ben ik blij dat je er weer bent en de mensen die je snappen weer op het juiste spoor kunt zetten .
ik heb het geprobeerd maar ben zonder mijn leermeester nog niet veel waard .
alleen heb ik 1 ding voor op vele ik leer van mijn misstappen en na jou wijze woorden weet ik weer waarom

dikke kuss je zusje
12.08.20100 likes
zo zit dit even te lezen en bam raak geschoten nu weet ik het waarom en dikke tranen rollen nu over mijn wangen en kan momenteel alleen zeggen dank je wel lieve buck

kussssssssss en knuffff
13.08.20100 likes
pffff buckkie dat is werkelijkheid
hebben we het nog over gehad
erg mooi geschreven ????

kussie wild

Adverteer hier