Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Buck's schrijfsels !!!!!

Advertise here!!

05.07.20100 likes
lieve steffan, heel veel sterkte, dikke kus en knuff
05.07.20100 likes
dankje bonneke heel lief van je
tof dat je me ook steund
groetjes steffan
05.07.20100 likes
steffan, ik meen het serieus, dat zijn gewoon hele nare en vervelende gebeurtenissen. Goed van je dat jij je gevoel hier neerzet, en weet dat mijn mail voor je openstaat als je daar behoefte aan hebt. Nogmaals sterkte, dikke kus en knuf
06.07.20100 likes
07.07.20100 likes
Zolang je hart een gevangenis is, lijkt liefde onbereikbaar ver.
Onbewust ga je weer zoeken buiten jezelf en ook daar word je geconfronteerd met diezelfde muur, die je verlangen naar liefde terugkaatst.
Hard, pijnlijk en bot, maar vol compassie wijst alles steeds weer naar jezelf.
Om liefde bereikbaar te maken moet je helemaal terug naar jouw eigen kern, naar die afgeslotenheid binnen in je, waar je je zelfliefde achter slot en grendel heb gezet.
Eenzaamheid, verlorenheid, verscheurdheid, verlatenheid, alles is hier aanwezig.
De grote illusie.
Het is het inademen van jouw pure zelfliefde tot in de kern van wie je bent, tot zij gaat stromen in heel je wezen en je beseft dat dit de kern is van je bestaan.
Dat er niets meer is dan dit.

Buck

Advertise here!!

08.07.20100 likes
broertje

dat weet jij dat weet ik .
maar ik weet wat jou bedoeling is dat veel meer mensen dit gaan weten en in de praktijk gaan brengen .
dat zou de wereld zoveel mooier maken

dikke kuss je zussie
08.07.20100 likes
hele mooie woorden buck.

dat klopt ook echt ,

groerten steffan
09.07.20100 likes
heel mooi buck, dikke kus en knuff Buck hoe gaat het met jou?

Steffan, hoe is het met jou nu?? Dikke kus en knuf Heel veel sterkte met de strijd.
09.07.20100 likes
gaat wel boneke moet wel he

dankje voor de knuffel knuffel trug
groetjes steffan
09.07.20100 likes
is ook wel zo, maar vind het gewoon heel naar voor je en wens je heel veel sterkte, dikke kus en knuf

Adverteer hier