Citeren20.12.20100 likes
uhm over willie nou om te beginnen kan je serieus met haar praten maar zeker ook veel lol hebben

Advertise here!! |
Citeren20.12.20100 likes uhm over willie nou om te beginnen kan je serieus met haar praten maar zeker ook veel lol hebben ![]() |
Citeren20.12.20100 likes Yesss over moffieee ![]() Wat vind ik van moffie/wesley? Ik vind moffie een toffe gast met wie je heel erg kan lachen, en een goede mod is. Wes kan tegen veel humor dus dat is ook altijd wel top. Met Wes kun je ook serieuze gesprekken voeren..., maar meestal is het dikke pret ![]() Maar... We hebben er nog 1!! Thomass ![]() Wat vind ik van Thomas? Thomas vind ik een grappige jongen die heel erg bij wesley aansluit. Wesley en Thomas zie je ook regelmatig voor de cam met de beentjes omhoog en daar kan ik me helemaal rot om lachen ![]() Dus kortom.. 2 supervrolijke jongens ![]() ![]() |
Citeren20.12.20100 likes Iets over dioxon:
Zover ik haar ken, vind ik haar een gezellige.grappige meid. Heeft overal een antwoord op. Toppie ![]() |
Citeren20.12.20100 likes freek, tsjee wat kan ik nu over hem zeggen, hij pest me altijd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.12.20100 likes Over Bonneke:
Vind jou een hele lieve,aardige vrouw, waarmee ik altijd lol kan hebben. Mag jou ook graag,,hoop ook dat we samen in 2011 nog veel lol mogen beleven. ![]() ![]() ![]() ![]() Kussies,knuffies. |
Advertise here!! |
Citeren21.12.20100 likes Freek....je zult altijd de Mystery Man uut Nijverdinges blijven voor mij ![]() Maar altijd gezellig om je op chat te hebben ![]() |
Citeren21.12.20100 likes Een opgewekte en betrokken verschijning op de chat, die me heeft overgehaald te blijven hangen hier, zonder daarvoor iets speciaals te hoeven doen. Kortom, een hele gezellige, warme vrouw. ![]() |
Citeren21.12.20100 likes Over Cestmoi,
Cestmoi is een vrolijk iemand met wie je zeker goed kan lachen. Cestmoi heeft ook vaak leuke en humorlarische opmerkingen dus dat zit wel goed ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.12.20100 likes ja over veer-dioxon
een gezellige drukke kletstante maar kan ook met haar lachen kussss en knuffff |
Citeren22.12.20100 likes Terug iets over Ajaxfan dus..
Nu had ik laatst mee gekregen dat Ajaxfan een klein vrouwtje is..ik zie het als een update, zo nu en dan lees ik wel es iets ![]() Grtz C. |