|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilmaaa ken ik nu al best lang, ze is echt een leuke, lieve, aardige, gekke, prettig gestoorde meid whahaha! Als je zin hebt in een gezellig dagje moet je bij Wilma wezen, ze is bijna altijd wel vrolijk. Ik ben oo blij dat ik haar hier heb leren kennen. Wel jammer dat ik haar niet zovaak zie, maar dat komt dit jaar nog wel een keer =] |
lauraaaaaaaa whahahahah nou jij kan er anders ook wel wat van hoor  en we spreken zeker snel weer is af is al lang geleden hadden het er gister nog met eelke over en kwam er toen achter dat het TE lang geleden is..en vind jammer dat je gister niet kon je hebt toen echt wat gemist  Liefsssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma is gewoon een lieve gekke meid en nog bedankt voor de tip maar moest de hele pc leeghalen
kusssssssssssssssssss en knufffffffffffffff |
ajax is een lieve vrouw die ik niet meer zoveel spreek helaas.....en graag gedaan hoor was te proberen he  liefssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wilma is een iets te druk meisje uit Friesland (behalve als ze mij ziet dan). Kan aardig zijn, als ze een goede bui heeft. Helaas mis ik die goede buien altijd, maar ja dan nog valt ze best mee.
En een filmster in spé ???
Ik heb een verbod om verder nog dingen te zeggen, die met Friesland te maken hebben, dus laat ik het hier maar bij. |
|
nilis een chater die al een aardig tijdje op kletsen komt.
hij is een aardige gozer houd van een dolletje en kan ook heel serieus zijn.
kortom gewoon een leuke knul vrolijk, vriendelijk , aardig enz enz
|
uhmmm iets over nilis ff denken
Nilis is best wel aardig en soms ook wel erg stil en rustig op de chat
en kan je ook wel mee dollen enn uhmmm verder weet ik niks |
Anonymous Undefined 65739 berichten wilma, whahahahha nou ik vind haar een super toffe en lieve meid met wie ik ontzettend veel lol heb hier maar ook serieuze, ja jullie lezen het goed serieuze gesprekken mee kan voeren. Kortom ik ben heel blij om haar hier te hebben leren kennen, dikke kusss en knuffffffff
Hoe was het gisteren trouwens met je bezoek???? ................ |
Nou over bonneke
Bonneke is een lieve vrouw staat altijd weer voor een ander klaar ( ja bonn nou zet ik het er toch weer neer hoor) waar ik heel veel lol mee heb hier maar ook serieuze gesprekken mee kan voeren, Spreek haar alleen niet zovaak meer hier op de chat en dat vind ik toch wel jammer, Maar lang leve de persoon die de mail heeft uitgevonden hahaha
Ja bonn was toen heel gezellig hoor was een leuke en gezellige dag hebben veel lol gehad
Liefsss |
wilma een hele lieve meid, sinds kort moderator bij kletsen.com.
gezellige jonge meid die met vele mensen door 1 deur kan, gaat graag op stap. |
|