|
|
|
Goedemorgen Bonneke,
Nu heb ik de kans hihihihihihihihih,je ben meestal wel hier te vinden bij het typen!!
Altijd spontane,aardig en zeker lieve vrouw bij het schrijven.
natte zoennnnnnn van de wolf met een lekkere knuffel,wens jou een fijne Zondag!! |
wolf een aardige man een charmeur is op de vunzzzzzzzz toer met bonneke
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahah carin, valt het op????..................hahahahaha
Maar Carin, ik vind je een super vrouw en kan het altijd heel goed met je vinden. Je bent echt een toppertje, dikke kuss en knuffffffffffffff |
Nee toch Carin ......................hihihihihihihihihi jij bent ""het zonnetje in huis''
Ik hoef wat te zeggen en je staat voor iedereen klaar je ben een kanjer!!
zoennnnnnnn & knuffel |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wolf is een aardige en lieve man.
En een echte charmeur, whahaha x'D |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten laura
ik ken haar best lang maar niet goed
heb leuke ervaringen met haar is in mijn ogen een lieve , respecterende meid , altijd vrolijk en in voor een dolletje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Shir een lieve vrouw, staat altijd klaar voor een ander, wil altijd helpen zo ver dat kan en ze doet veel voor de chat, dat waardeer ik echt! |
Anonymous Undefined 65739 berichten laura ik haar niet goed maar lijkt me een aardige vrouw
kusssssssssss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ken Ajax niet zo goed, maar ze lijkt me ook heel aardig |
Ken laura al een tijdje en vind het een leuke,lieve aardige en vrolijke meid.. altijd wel in voor een dolletje en heb genoeg leuke ervaringen met haar vooral in de bios  en zo zijn er nog wel meer leuke ervaringen...Ben blij dat ik haar hier heb leren kennen kunnen goed met elkaar vinden en dollen heeel veel altijd maarrr voor serieuze gesprekken kan je ook bij haar zijn
|
|