Citeren27.08.20090 likes
even naar boven halen.......................
Advertise here!! |
Citeren27.08.20090 likes even naar boven halen....................... |
Citeren28.08.20090 likes Ik denk dat Bonneke ook een hard werkende postboderes is? ![]() |
Citeren28.08.20090 likes denk je dat?......................whahahah is ook zo. Het is sowieso al een zware baan vind ik
Babs,.............ik vind haar een geweldige meid en als ik haar spreek op scrolll hebben we ook enorm veel lol, fijne dag Babs, en alvast een fijn weekend, dikke kuss en knuffff |
Citeren28.08.20090 likes Bonneke is een hele lieve topvrouw die inderdaad voor iedereen klaarstaat en die ik waardeert en respecteert
kussssssssssssss en knuffffffffffff |
Citeren29.08.20090 likes Ajaxfan is een lieve aardige vrouw spreek haar alleen niet zo heel vaak meer dat is al een tijdje geleden |
Advertise here!! |
Citeren29.08.20090 likes ik weet niets aardigs over Wilmaa ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.08.20090 likes nou babs dat heb ik nou ook dan moet ik wel heeeeeeeeeeeeeel goed gaan na denken en tis nou weekend dus dat is een probleem hoor |
Citeren29.08.20090 likes whahahahaahha lig helemaal dubbel hier................fijn weekend en dikke kuss en knufff |
Citeren29.08.20090 likes nu kom ik erbij dan hebben we samen lol is dubbel ''goed he ''zoennnnnnnnnnn
lekkere lebber dikke en een knuffie |
Citeren29.08.20090 likes wolfffffffff je had iets aardigs, of onaardigs over mij mogen zeggen, jammer kans verspeeld hahahahah woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
maar goed, wolf, ik vind je een hele toffe vent, en ik vind je heel aardig en lief.......................dikke kuss en knufffffffffff |