Citeren28.10.20080 likes
wilma,ze is een schat van een meid,ik kan altijd vreselijk lachen met haar maar als het nodig is kan ik ook goede en serieuze gesprekken met haar voeren.Verder is ze al een hele volwassen vrouw,dikke kusss en knufff
Advertise here!! |
Citeren28.10.20080 likes wilma,ze is een schat van een meid,ik kan altijd vreselijk lachen met haar maar als het nodig is kan ik ook goede en serieuze gesprekken met haar voeren.Verder is ze al een hele volwassen vrouw,dikke kusss en knufff |
Citeren28.10.20080 likes thnxx bonn
Jij bent ook een lieve vrouw echt een schat waar ik goede en serieuze gesprekken mee heb maar ook altijd mee kan dollen Spreken elkaar niet zo veel maar als we elkaar is spreken op de chat is het meteen dolle pret daar ![]() |
Citeren30.07.20090 likes wilma een leuke griet, ik zie haar niet zo heel vaak meer op scroll ![]() |
Citeren30.07.20090 likes Carin, een hele lieve vrouw waar ik goed mee op kan schieten |
Citeren30.07.20090 likes Bonneke, ik vind jou een topvrouw. Je probeerd altijd anderen te helpen en dat word ook zeer gewaardeerd. |
Advertise here!! |
Citeren30.07.20090 likes desiree,
need is say more ? kusssssssssss kanjer |
Citeren30.07.20090 likes thanks lieve desiree, hvj als vriendin
Hard, ik ken hem niet zo heel goed, maar vind hem zoals ik hem ken een toffe vent en hij is een leuke en lieve modje, dikke kuss en knufffffffff |
Citeren31.07.20090 likes bonneke behulpzaam en vriendelijk idd , kom ze bijna niet meer tegen helaas |
Citeren31.07.20090 likes oeff iets aardigs over shir....... handig voor op feestjes als je drankjes ergens op wilt zetten.......... onee.........
nee shir is een toppie, staat altijd klaar voor iedereen, houd van een praatje, fun chat zereneus chat.. klasse..! Rick |
Citeren31.07.20090 likes sjucht Rick, ja wat zal ik over Rick zeggen, ik vind hem een toffe vent en een super lekker ding...............en hij is super lief en aardig, dikke kuss en knuffff
Shirley thanks voor je lieve woorden, en ik zal zeker een keer weer komen kijken in room, dikke kuss en knuff en alvast een fijn weekend. |