Citeren05.01.20110 likes
nou zal mijn scootmobiel maar niet gebruiken als het erg koud is zit er wel stil in en als er sneeuw ligt is het geen pretje vooral als sneeuw bevroren is mvg
Advertise here!! |
Citeren05.01.20110 likes nou zal mijn scootmobiel maar niet gebruiken als het erg koud is zit er wel stil in en als er sneeuw ligt is het geen pretje vooral als sneeuw bevroren is mvg |
Citeren05.01.20110 likes ![]() ![]() Hoefde vandaag niet te werken Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik wens jullie een fijne middag Visser en Bonn |
Citeren05.01.20110 likes nee hoor wolf, ik hap helemaal niet, ik doe gewoon gezellig mee........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes Goeiemiddag Bonneke. Ben een beetje ziekkies vandaag.
Vrees dat ik van daag niet meer ga op de slee. ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes wordt het allemaal beetje te veel freek,
3 mannen en 2 vrouwen op een sleetje ![]() ![]() ![]() maar beterschap dan ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.01.20110 likes Tornado dan ga jij toch ook mee,hoe meer mensen kunnen sleetje trekken hoe beter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes neu wolf dan wordt het 4 mannen en 2 vrouwen,
en dan krijgen de vrouwen het veelste warm met al die mannen,dat de sneeuw onder je slee smelt, en ja dan gaat sleeen ook niet echt meer makkelijk meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes wolf ![]() ![]() ![]() hihihihi, dan ga ik mee hahaha ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.01.20110 likes Bonn Bonn Bonn Bonn waar ben je hihihihihi ![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen een hele fijne avond handd en zoenn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |