Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren02.01.20110 likes
nee ik heb geen lichtgewicht slee, maar ben zelf wel een lichtgewicht, dus als je een echte vent moet dat voor jou geen probleem zijn toch?
Citeren02.01.20110 likes
Nee hoor, Now problem. Kan alle gewichten aan.
Citeren02.01.20110 likes
Citeren04.01.20110 likes
Mogge jullie hebben wel veeeeel ,waar gaat het over,zou ook graag willen maken.Het heeft weer een klein beetje gesneeuw niet genoeg om te gaan sleeen...jammer dan,de winter is nog niet voorbij
Citeren04.01.20110 likes
wolf, het gaat over sleetje rijden, en visser wil ook graag sleetje rijden, en freek vraagt zich af of ik een lichtgewicht slee heb Anders help jij freek mee wolf met de slee trekken als ik en visser erop zitten

Advertise here!!

Citeren04.01.20110 likes
Met genoedige zou ik een handje willen helpen,laat eerst maar veel sneeuw valen dan kom ik erop terug Bonn,het gaat erom dat wij allemaal veel hebben
Citeren04.01.20110 likes
Ik wil wel sleetje trekken als jij er alleen op die slee zit, Bonneke
Citeren04.01.20110 likes
ikke wil ook op het sleetje
Citeren04.01.20110 likes
Dit wordt een mega slee mensen wat een ,eerst de mannen op de slee en de dames trekken [sleetje duwen},daarna de dames gezellig in sneeuwworld tot gauw Bonn,Freak ,Visser en Kirsten
Citeren04.01.20110 likes
en jezelf dan wolf? Jij gaat toch ook mee, gezellig kirsten dat je ook mee doet, anders ben ik enig meisje en dat durf ik niet Maar ik heb nog geen reactie van visser, zou hij niet durven? Misschien kan de scootmobiel van visser de slee wel trekken............

Adverteer hier