Citeren02.01.20110 likes
nee ik heb geen lichtgewicht slee, maar ben zelf wel een lichtgewicht, dus als je een echte vent moet dat voor jou geen probleem zijn toch?

Advertise here!! |
Citeren02.01.20110 likes nee ik heb geen lichtgewicht slee, maar ben zelf wel een lichtgewicht, dus als je een echte vent moet dat voor jou geen probleem zijn toch? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren02.01.20110 likes Nee hoor, Now problem. Kan alle gewichten aan. ![]() ![]()
|
Citeren02.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren04.01.20110 likes Mogge jullie hebben wel veeeeel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ,waar gaat het over,zou ook graag willen maken.Het heeft weer een klein beetje gesneeuw niet genoeg om te gaan sleeen...jammer dan,de winter is nog niet voorbij
|
Citeren04.01.20110 likes wolf, het gaat over sleetje rijden, en visser wil ook graag sleetje rijden, en freek vraagt zich af of ik een lichtgewicht slee heb ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Anders help jij freek mee wolf met de slee trekken als ik en visser erop zitten![]() ![]() ![]() ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren04.01.20110 likes ![]() Met genoedige zou ik een handje willen helpen![]() ![]() ,laat eerst maar veel sneeuw valen dan kom ik erop terug Bonn,het gaat erom dat wij allemaal veel ![]() ![]() hebben |
Citeren04.01.20110 likes Ik wil wel sleetje trekken als jij er alleen op die slee zit, Bonneke ![]() ![]()
|
Citeren04.01.20110 likes ikke wil ook op het sleetje
|
Citeren04.01.20110 likes Dit wordt een mega slee mensen wat een ![]() ,eerst de mannen op de slee en de dames trekken [sleetje duwen},daarna de dames gezellig in sneeuwworld tot gauw Bonn,Freak ,Visser en Kirsten![]() ![]() ![]()
|
Citeren04.01.20110 likes en jezelf dan wolf? Jij gaat toch ook mee, gezellig kirsten dat je ook mee doet, anders ben ik enig meisje en dat durf ik niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik heb nog geen reactie van visser, zou hij niet durven?![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien kan de scootmobiel van visser de slee wel trekken............![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|