Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren04.01.20110 likes
Dat wordt topzwaar voor visser,maar hopelijk niet misschien horen nog iets van Visser laten we hopen nu zijn wij vijfen nog meer ,drie sterke mannen en twee leuke vrouwen...tja hoe gaan we dit doen in snowworld hihihihihi!!Waar gaan we het doen in Den Haag of in Amsterdam of toch ff wachten dat het hier weer gaat sneeuwen,we hebben de tijd toch.....
Citeren04.01.20110 likes
ja hoor, ik heb wel tijd wolf, maar ik weet niet of de rest tijd heeft. Maar visser kan toch een turbo motor op zijn scootmobiel laten zetten, met zoveel pk erop......... En ik ben niet zo zwaar hoor, en kirsten ook niet, dus dan gaan wij toch lekker met zijn tweetjes erop als het anders niet gaat, mogen jij, en freek toekijken
Citeren04.01.20110 likes
Jij mag ook op de slee,,kirsten.
Citeren04.01.20110 likes
Als visser een turbo met vele pk,s op die scoot heeft, kunnen we met z,n alleen wel op die slee,Bonneke.Mogen jij,en kirsten tussen ons in zitten.
Citeren04.01.20110 likes
...............

Advertise here!!

Citeren04.01.20110 likes
en ik dan Flerk,jij denk alleen aan jezelf freak en dat is weer een beetje jammer,we zouden het ook zo kunnen doen Bonn ,ik en Kirsten en freak mag Visser helpenscootmobielslee
Citeren04.01.20110 likes
wolf..................... goed voorstel
Welterusten, ik ga lekker slapen nu, morgen loopt mijn wekker weer op tijd af........
Citeren04.01.20110 likes
Oki doki Bonn welterusten en zie je morgen op de scroll,welterusten zoennn,

Morgenochtend weer krabben ,weer het zelfde liedje
Citeren04.01.20110 likes
Truste Bonneke. slaap lekker. kussies knuffies
Citeren05.01.20110 likes
wolf doe eens niet zo negatief, heb je al gezegt als je niet wilt krabben ga je maar op de fiets, heb je dat probleem ook niet
Goeiemorgen trouwens wolf en freek en alle anderen, en ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, kussie en knuffie

Adverteer hier