Citeren05.01.20110 likes
of is het sleetje te vol wolf,
dan ga ik wel op mn snowbourd langs jullie heen en veel sneller

hahahaha
dan ga ik wel op mn snowbourd langs jullie heen en veel sneller

hahahaha
Advertise here!! |
Citeren05.01.20110 likes of is het sleetje te vol wolf,
dan ga ik wel op mn snowbourd langs jullie heen en veel sneller ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hahahaha |
Citeren05.01.20110 likes tornado mag ik dan bij jou op de snowboard? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes komen jullie me hier ophalen met de mega slee? neem ik me dochter ook mee, dies nog zo klein kan op schoot hahah! ![]() |
Citeren06.01.20110 likes gezellig kirsten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Wordt al lekker druk op de slee.
Ik....Bonneke....Wolf....Tornado.....Kirsten...Visser. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.01.20110 likes en niet te vergeten dochtertje van kirsten.............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Nee Auto Visser komt met zijn scootslee aanrijden dat is supergaaf,dan hebben we allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Cool Man. Kan vissr nog beetje ove weg met die scoot dan, want dan neem ik anders ook een beschermpak mee ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes Doe dat zo o zo je weet het niet!!
Visser neemt een curcus hoe en wat ![]() Het zal wel koud zijn op de piste in snowworld ![]() ![]() |
Citeren06.01.20110 likes ach niet koud wolf, maar frisjes, maar ik neem wel warme chocolademelk mee en gluhwein ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |