Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wordt weer koud !!

Advertise here!!

Citeren06.01.20110 likes
Heerlijk Bonn jij denk aan alles he,misschien een klein flesje rum zou ook lekker zijn en voor Visser spa rood omdat hij terug rijdten de andere willen drinken even aan Bonneke vragen en voor de kleine van Kirsten flesje melk hihihihihi
Citeren06.01.20110 likes
hihihi dat komt helemaal goed
met dat sleetje rijden
Citeren07.01.20110 likes
Dat zullen wij nog zien Tornado,weet niet wat de andere van zeggen,het groepje wordt steeds groter en groter.Hopelijk gaan we het zien op topic
Citeren07.01.20110 likes
groter en groter das is toch gezellig wolf

wens ieder een fijn gezellig weekend
Citeren07.01.20110 likes
groter, groter, groter en nog veeeeeeeeeeel groter..............want ja ja mijn kinderen willen ook mee.............. dus er komen 3 kinderen bij............

Advertise here!!

Citeren08.01.20110 likes
Gezellie dat jou kids ook mee gaan, Bonneke.
Hoop wel dat je genoeg gluwein bij je hebt
Citeren08.01.20110 likes
Als jou kids mee gaan \,dan hoef ik niet verder de denken ,dan neem ik de mijne ook mee plus twee Bonneke,dit wordt echt een super vet super mega super een mega super knaller feest het lijkt wel een uitje van kletsen,we hebben nog meer scootmobielslee nodig

Maar het was gisteren 10 graden,wordt het lente ofzo...

Als ik jullie niet meer spreek op topic wens ik jullie een heel gezellig weekend!!

namens de feestcommisie een zoennn & handdd

tot dan

mvg de WOLF
Citeren08.01.20110 likes
gezellig wolf dat jij je kids ook mee neemt, heb je jongens of meisjes en hoe jong zijn ze?
Freek ik meer dan genoeg gluhwein, dus maak je geen zorgen.......... Jij ook een heel fijn, gezellige en mooi weekend, nou lente, eerder herfst wolf, hier regent het, waait het, maar wel hoge temperaturen inderdaad............... Dikke kus en knuf
Citeren08.01.20110 likes
nou idd lijkt wel herfst, hier waait het ook en regen,
donker weer niks aan dus.
maar goed nog een fijn weekend en bonneke werkse nog effe,het is voor jou straks ook lkkr weekend.
Citeren08.01.20110 likes
tja tis koud en herfstachtig weer,

Adverteer hier