|
|
|
Gigolo4Uonly Undefined 16 berichten dit houd de gemoederen toch wel bezig zo is wel lachu hahah
dat jullie hier allemaal zo serieus op in gaan vind ik prachtig en wat voor commentaar er geleverd wordt heerlijk
ik pis bijna in mijn broek van al de stukjes
ga zo door is echt een hele leuke klucht |
Anonymous Undefined 65739 berichten gister zeiden ze dat vip chatters wel prive kunnen hoor
weet niet of het klopt maar hoorde ik,gucci |
Anonymous Undefined 65739 berichten toch wel schone broek in voorraad gigo hahahahah
visser |
Gigolo4Uonly Undefined 16 berichten
wel meerdere hoor visser zou een vieze boel worden als ik maar 1 broek zou hebben    
|
loopt het kwijl nog langs je mond gig of heb je al een slabbertje gekocht ...
|
|
Gigolo4Uonly Undefined 16 berichten nee twink niet langs mijn mond maar in mijn broek hahaha    |
ach ja dat heb je als man zijnde lijkt me ...
|
Anonymous Undefined 65739 berichten uhm ikkan ookniet in de algemene kamer kan wel in grenspost maar daar zit ik alleen en ja geduld moet je hebben maar als je ingelicht was geweest was mischien beter geweest ik wacht ff af kussssssssss wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo ben ik ook eens met een probleempje.
Ik vind het jammer dat je nu maar 7 leesregels hebt op de room ,(was op de oude 19).
Nu is het heel moeilijk om een verhaal te kunnen volgen,en zeker als het druk is en er veel word getypt.
Op deze manier word er veel gemist van de dingen wat er gezegd worden .
Eventuele oplossing zou misschien zijn om de naam voor de tekst telaten verschijnen i.p.v erboven.
En de kleuren vallen steeds weg .
Verder heb ik niks aan te merken ,vind het best wel mooi geworden zoals het is. |
Anonymous Undefined 65739 berichten klopt allemaal boer zijn we ook achter deze dingen hadden er niet geweest wanneer de chat er pas op 21 april was geweest dus ja vele kinderziektes zijn er we weten het en werken er hard aan om het te verbeteren |
|