Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie heeft er problemen met de nieuwe layout op kletsen

5

Advertise here!!

Citeren17.03.20070 likes
uhm ff belangrijke is dat we er weer allemaal op kunnen ook zonder douwnloden kusssssssssssss wilma
Citeren17.03.20070 likes
Citeren17.03.20070 likes
dat sou super sijn, ga gelijk ffkes testen!!!

kussie kirsten
Citeren17.03.20070 likes
ik kom er dus nog niet op he!
moet nog steeds dat downloden wat ik dus niet kan

kirsten
Citeren17.03.20070 likes
ik heb geen problemen ondervonden bij de omschakeling. ik ben de nieuwe chat ondertussen gewend en vind hem beter dan de vorige. er wordt weinig gezegd over ActiveX instellingen en juiste versie van Java, als ik het goed voorheb is dit een Flash plugin, heb je daarvoor de juiste plugin nodig op internet explorer? de schermresolutie heeft misschien iets te maken met verdwijnen van de laatste regel?

ik weet uit ondervinding dat het niet makkelijk is om hetzelfde programma op verschillende pc's te laten draaien, dus ik zeg maar wat ik denk he. heeft er misschien niks mee te maken maar toch mijn gedacht even zeggen dacht ik, daarom dat ik het zei ;)

nog eens bedankt om mij naar de nieuwe chat te loodsen Denre, en veel succes met de aanpassingen. ik blijf alvast tevreden klant bij jullie.
verslaafder dan ooit vertoren, ik bedoel tevoren.
ja sorry mijn backspace werkt niet meer

Advertise here!!

Citeren18.03.20070 likes
gem
Citeren18.03.20070 likes
nou het heeft ook niets met de nieuwe java te maken is er net opgezet en ik kan op grenspost en forum fout eerder bij de alegemene kamer
Citeren18.03.20070 likes
nou nou ik heb het ook voor elkaar hoe is het mogelijkkkkk he maar tis waar jullie zijn me niet kwijt
ERG HEEEEEEEEEEE lekker puh kussssss wilma
Citeren19.03.20070 likes
lol wilma
waar een wil is, is een weg, naar kletsen.com
5

Adverteer hier