Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie heeft er problemen met de nieuwe layout op kletsen

1

Advertise here!!

Citeren15.03.20070 likes
ik hoor van veel mensen dat ze problemen hebben met de nieuwe layout van de algemene kamer
ik krijg zelf ook een blauw scherme en zie verder niks
hier hebben meerdere mensen problemen mee
ik hoop dat dit snel opgelost is.

want als vip heb ik hier wel recht op
Citeren15.03.20070 likes
mss moet je nog adobe installeren gigolo , had ik wel in internetcafe?
Citeren15.03.20070 likes
hey gig,
ik heb nergens last van tot nu toe alleen is het beetje wennen allemaal
maar dat gaat wel lukken,sterkte en hoop je snel weer op de chat te terecht kunt
kussssssssssssss
Citeren15.03.20070 likes
Ik heb ook geen problemen met de nieuwe layout van kletsen

groetjes & xxxxsjes
nice
Citeren15.03.20070 likes
ik heb ook problemen met de nieuwe site en niet zo weinig ook en als dat zo door gaat en ze morgen de room willen sluiten zien ze me hier voor het laatst ben ik alleen nog maar op msn te zien en dan wil ik ook gelijk mijn geld terug ik betaal niet voor jan lul zo ik heb gesproken

Advertise here!!

Citeren15.03.20070 likes
Dat was Feestje hahahahahahahahaa ze heeft gesproken hihihihihihihihi...maar je hebt helemaal gelijk hoor

Maar ik heb geen probleempjes met de chat hier, ging vanmiddag prima moet ik zeggen.....

Kreeg wel op msn van andere kletsen.com mensen te horen dat ze alleen nog in grenspost konden komen, en de andere weer normaal in de algemene kamer, dus dat lijkt me persoonsgebonden te zijn, zal wel iets met IP te maken hebben...

Jaco
Citeren15.03.20070 likes
nou nou als je nu om schadevergoeding vraag voor gratis lid vip ja dan komt dat beter oven dan zo van tering wil me geld terug kap er mee zooitje maar ja ik was je voor
Citeren15.03.20070 likes
nou jah dat kan ik ook vragen he gratis lidmaatschap voor een jaartje hihih maar ja jij was me voor maar ik wou ff mijn frustratie kwijt menn ik voel me zo machteloos heb alles al gedaan met shir en met meerdere mensen zelfs pc had ik al voor ik begon schoongemaakt met cookies bla bla bla maar dat helpt ook al niet ik snap het niet denre pleaseeeeeeeeeeeee help meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zegt een heel radeloos feestje snifffff
Citeren15.03.20070 likes
enne ik zal er ff over denken of ik uhh echt ga hihihi vond het eigenlijk altijd veels te gezellig enne jah domme ik raak weer chatverslaafd pff ik geef het toe whahaha
Citeren15.03.20070 likes
ik vind het ook niet egt geweldig....zit de eene keer tegen blauwe scherm te staren...de andere keer mis ik stukjes tekst....en dan zie je weer wat tekst...dan zit je weer naar blauwe scherm te kijken... ...het eenige voor deel....is niet prive kunnen maar heb je nu ook niet veel aan als je geen moer ziet!!!

1

Adverteer hier