Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie heeft er problemen met de nieuwe layout op kletsen

Advertise here!!

Citeren15.03.20070 likes
Hoihoi,

Zoals jullie weten hebben we afgelopen dagen veel problemen met de chat gehad. Vanwege deze problemen is er besloten dat we de nieuwe chat zo snel mogelijk live zouden zetten (ondanks dat deze nog steeds in de test fase zit!) Als alternatief is de kamer "Grenspost" nog gewoon toegankelijk en deze zal open blijven totdat de nieuwe chat uit de test fase komt.

Uiteraard betreuren wij het ongemak en hopen de problemen zo spoedig mogelijk te hebben verholpen!

Wel moet ik er bij zeggen dat ik de problemen die gemeld worden zelf niet ondervind, wat het zeer waarschijnlijk maakt dat de problemen wel eens aan jullie computers kan liggen.

Indien je geen gebruik van de nieuwe chat kunt maken stuur mij dan AUB een email (webmaster@kletsen.com) met daarin de volgende punten:

- Computer (Pentium3, Pentium4, Celeron, SPARK, RISK, etc.)
- Totaal geheugen (512Mb, 1024Mb, etc.)
- Besturings systeem (Windows XP, Apple OS X, Linux, etc.)
- Patch level (SP2, etc.)
- Browser (internet explorer, Firefox, etc.)
- Versie van je browser

.
Citeren15.03.20070 likes
mijn problemen :

laatste zin op scroll zie ik niet
moet zelf scrollen
moet steeds send drukken

vervelend

kiek
Bollaert Carine
Citeren16.03.20070 likes
kieke dan moet je eens op het ankertje boven send klikken
Citeren16.03.20070 likes
zo volgens mij heb ik een hoop los gemaakt
nou tis te hopen dat er vlug voor de mensen die problemen hebben er een oplossing komt het zou niet erg leuk zijn dat er dadelijk de helft wegblijft en ergens anders naar een chatsit gaat
weet er trouwens wel eentje nl dus wie weet zie ik jullie daar

groetjes Gigo
Citeren16.03.20070 likes
wat dom is is dat niet vip leden niet meer prive kunnen.
als we dit nu zouden kunnen op de nieuwe chat ist ok .

xx guccci

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
goeiemorgen

we proberen zo veel mogelijk te helpen waar het kan, tot nu toe vind ik dat we toch, in ieder geval proberen, om jullie te helpenmaar wat ik niet begrijp, is dat er zoveel onbegrip komt, als iets niet gelijkt lukt?

is misschien effe vervelend, maar zover ik begrijp, kan je of op grenspost chatten, of in de nieuwe site, dus tot nu toe, was er een mogelijkheid om te chatten?

effe geduld, dan zitten we allemaal op de nieuwe chat

gr jeanette
Citeren16.03.20070 likes
sorry gig vind dit niet gepast wat je doet, zeker niet als vaste chatter, we weten allemaal dat denre en shir er alles aandoen om het zsm weer allemaal aan de gang te krijgen, de meesten kunnen gewoon chatten, jeetje is een beetje begrip teveel gevraagd
Citeren16.03.20070 likes
hey kip
wat was er mis met zoals het was dan
waarom vernieuwen als het gewoon goed is
en wat doe ik dan wat niet mag dan
Citeren16.03.20070 likes
je gaat wat reclame zitten maken van een andere chat , vind het niet gepast, klaar
Citeren16.03.20070 likes
ik vind ook niet gepast

en als je een probleem hebt op je werk, ren je dan ook gelijk weg?

geduld is een schone zaak joh

Adverteer hier