Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wie heeft er problemen met de nieuwe layout op kletsen

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
nou kip ik heb daar op die site ook een tijdje gezeten die gig noemde maar vind er geen hol aan om maar zo te zeggen ook al zit daar mijn allerbeste vriend die daar mod is maar nee ik blijf lekker hier tis hier veel gezelliger dan daar en ik wil niet meer terug naar daar was alleen maar veel en veelsteveel gezeik geef mij deze site maar met andere woorden IK BLIJF
groetjes en kuss van feestje
Citeren16.03.20070 likes
feest

kussssssssss kip
Citeren16.03.20070 likes
mooi zo, en we proberen dat jullie er allemaal zo snel mogelijk opkunnen.
en volgens mij helpen we al, zover we kundig zijn om jullie er allemaal op te krijgen
Citeren16.03.20070 likes
Haiiiiiii,

Zal ook maar effe een reactie geven,ik kan inderdaad ook alleen maar op grenspost chatten,als ik in algemene kamer wil krijg ik ook alleen een blauw scherm te zien.
Gucci wat je zegt over p gaan ben ik helemaal mee eens,ik heb dan wel geen msn maar als je tog iets persoonlijks wilt doorgeven aan persoon in kwestie dan ziet iedereen dat.Je wordt nu eigenlijk gedwongen om maar vip te worden om die opties te krijgen.
Maar denre verder wil ik toch zeggen dat ik enorm blij ben met een chat zoals kletsen omdat ik hier een aantal superlieve mensen heb leren kennen dankjewel.
Voor iedereen een heel fijn weekend alvast.

Kuss en knuff Bonn
Citeren16.03.20070 likes
probeer het eens met:

modzilla firefox 2.0 te downloaden

er hebben al mensen baad bij gehad

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
ohh ik wil nog iets kwijt voor ik het vergeet hihi dom dat ik daar niet aandacht terwijl ik heel de nacht liep te malen hoe ik het zou zetten in het forum

Ik wil namens mijn oververmoeide hersenpannetjes,mijn typvingertjes,mijn afkickverschijnselen en mijn chatverslaving uhh kortom mezelf whahaha
iedereen bedanken die mij vanaf de dag dat de nieuwe chat in gebruik is gegaan mij gesteund hebben,mij getroost whaha,mij hulp hebben aangeboden etc. etc.
Deze mensen verdienen allemaal een dikke kus van mij en die mensen zijn o.a. roos,jean,twink,baby,rene,dodo,breaky,ploff,snuff, rick,vrouwtje,boer
Citeren16.03.20070 likes
pff moet ik weer een berichtje plaatsen maar ga gewoon verder allemaal dus een dikke kus en diegene die ik vergeten ben die dus ook ja ik weet natuurlijk niet meer wie allemaal maar die kon ik nog net onthouden.
Maar de grootste pluimen,dikke kussen en dikke knuffffffffels verdienen: Denre (en de mensen die achter de schermen de site verhelpen met problemen)
Shirtje voor de geweldige hulp ook op msn
dan ook nog vrouwtje en boer ja ik noem ze nog een keertje whahaha
en natuurlijk snuff en snuffelaar (mams en paps) kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss thankssssssssssssssssssssssssss
Citeren16.03.20070 likes
laat ik ook eens iets van mijn horen klopt niets van gigo om reclame te maken als vip lid beetje geduld is dat te veel gevraagt ga er al aan wennen aan de nieuwe site groeten

visser
Citeren16.03.20070 likes
reclame maken mag niet en is ongepast en daarom ook een stukje weg gehaald

en dank voor t vele begrip van een ieder
Citeren16.03.20070 likes
Shir,

Ik heb volledig begrip meid,heb zelfs ook iets heel positiefs opgeschreven tog????
Kuss en knuffff meis en alvast fijn weekend

Adverteer hier